رئیس شورای اسلامی شهر سنندج

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج

‍ مردم شریف و ولایتمدار سنندج شایسته بهترین خدمات هستند.

فرزاد زارعی در مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج با عرض سلام و درود به روح پرفتوح شهدا و آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر فرزانه،مردم شریف سنندج را شایسته بهترین خدمت‌ها دانست و افزود:تمام تلاش خود را بعنوان خادمان شهر در جهت خدمتگزاری به دیار بااصات و فرهنگ سنندج بکار خواهیم برد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه اقدامات شهردار سابق اقدامی ماندگار و ارزشمند است افزود:فعالیتهای مهندس صیدی در عرصه خدمت رسانی به شهروندان بر کسی پوشیده نیست و ما این خدمات را ارج می نهیم و برای ایشان در تمام مراحل حیات اجتماعی آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.

زارعی خاطرنشان نمود:با وجود اقداماتی که شهردار سابق از خود به یادگار گذاشت می توان در راس این اقدامات به ثبت جهانی شهر سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی اشاره نمود.

وی اذعان داشت:اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برای اولین بار یکی را برگزیدند که توانست عضویت چهار دوره در شورای اسلامی شهر را به خود اختصاص دهد که این نشان از انتخاب - اعتماد و علاقه مردم به ایشان بود.

فرزاد زارعی با اشاره به انتخاب مدیران از جنس مردم تصریح کرد:انتخاب افراد بومی با توجه به احساس تعلق و شناخت بیشتر از حوزه مأموریت - محاسن و توفیقات بیشتری را برای شهر به ارمغان می‌آورد و در نهایت می تواند منجر به کارآیی و اثربخشی بیشتر در حوزه اجرا و عملکرد شود.

زارعی اضافه کرد:به نیابت از اعضای شورای اسلامی شهر به شهردار سنندج اعلام می نمایم در راستای اهداف خود موارد ذیل سرلوحه کاری خود بداند.

☜معیشت و امور رفاهی کارکنان شهرداری
☜ توجه ویژه به بحث سرمایه گذاری
☜و حقوق شهروندی
☜شفافیت سازی
☜ایجاد شهرداری الکترونیک
☜فراهم نمودن بستر مناسب برای معلولین و جانبازان

فرزاد زارعی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در خاتمه اذعان داشت:امید است شهردار سنندج با درایت،پشتکار و تخصص در مسیر قانون و شهروند مداری گام های موثری را برداشته و شاهد موفقیت های روز افزون ایشان باشیم چون برای اعضای شورای اسلامی شهر هیچ عذر و بهانه ی قابل قبول نیست.


ویدئو در این قسمت قرار داده شود
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات