پیام مشترک پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و جواد طالبی شهردار ساری به مناسبت ولادت مولای متقیان امام علی (ع)

پیام مشترک پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و جواد طالبی شهردار ساری به مناسبت ولادت مولای متقیان امام علی (ع)

بسمه تعالی

۱۳ رجب سرآغاز حیات زمینی حضرت امیرالمومنین علی(ع)، این مظهر مردانگی و نمونه کامل انسانیت برای تمام دوران های تاریخ است. بزرگمردی که نمونه کامل عدالت و معنویت و مظهر شجاعت و انسانیت بوده و خواهد بود.
این امام هُمام، نقش موثری در تبیین آموزه های آیین آسمانی اسلام داشته و یاور راستین پیامبر اسلام(ص) در همه مقاطع بوده است.
بي ترديد حضرت علي(ع) همراه همدل و هميشگي پيامبر اسلام (ص) بود و در ترويج و گسترش دين مبين اسلام و ارزش هاي الهي و توحيدي آن مجاهدت‌های بسياری نموده و نقش بسزايي داشته است و عدالت، بزرگترين شاخص ایشان است كه در مسند قضاوت هيچگاه از آن عدول نكرد و همواره پيروان خود را به اين امر الهي فرا خواند.
سیره و منش امام علي(ع) در زندگی فردی و اجتماعی ، دینی و سیاسی آنچنان پرفروغ و درخشان است كه الگويي بی بدیل براي يك زندگي موفق به شمار مي آيد.
اینجانبان فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام علی(ع) و روز پدر را به شهروندان ساروی خصوصاً پدران معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفته و امیدواریم با همراهی همه شهروندان و همت همکارانمان در مجموعه مدیریت شهری، شاهد روزهایی سرشار از برکت و موفقیت برای شهرمان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات