افتتاح دو طرح توزیع برق در نوبران

افتتاح دو طرح توزیع برق در نوبران

همزمان با دهه فجر،دو طرح توزیع برق با اعتباری بالغ بر 270میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این طرح ها گفت: برق نقش بی بدیلی در توسعه و گردش چرخ اقتصادی کشور در سایر بخش ها دارد.

حجت الاسلام محمد سبزی افزود: مسئولان کشور باید برای خدمت گذاری مردم بدون وقفه و شبانه روزی تلاش کنند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این مراسم گفت:شرکت های توزیع برق پیشانی صنعت برق برای خدمت گذاری به مردم هستند تا جریان برق را به صورت مستمر تداوم داشته باشد.

محمد اله داد گفت: احداث شبکه فشار متوسط هوایی منطقه گزل دره به طول 39کیلومتر با هدف اصلاح ولتاژ منطقه گزل دره و بهینه سازی شبکه توزیع برق 15روستای نوبران در قالب طرح بهارستان با تبدیل 33کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ،جابجایی 4پست هوایی و نصب 1500دستگاه چراغ ال ای دی از پروژه های افتتاح شده توزیع برق همزمان با دهه فجر در نوبران بود.

وی با تأکید بر اینکه طرح بهارستان کاملاً روستا محور است، افزود: اعتبار موردنیاز برای اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه‌های برق روستایی، بر اساس قانون بودجه سال 1400 از محل اعتبارات عوارض برق تأمین می‌شود.

اله داد هدف از اجرای طرح بهارستان را جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب عنوان کرد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات