بازگشایی زیرگذر آزادی به جانباز با اعتباری بالغ  ...

بازگشایی زیرگذر آزادی به جانباز با اعتباری بالغ ...

احداث زیرگذر آزادی به جانباز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی در گفت‌و‌گویی پیرامون اجرایی شدن پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در بزرگراه آزادی وجود داشت، دسترسی همشهریان به بلوار جانباز از مسیر میدان قائم(عج) بود.


وی با اشاره به ترافیک همیشگی در بولوار استقلال و بولوار فردوسی بیان کرد: ترافیک در این مسیر موجب تشدید راه‌بندان شده و دسترسی به مسیرهای غربی و مرکزی شهر با مشکل مواجه می‌شد.


رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در گذشته، دوربرگردانی همسطح و خطرناک در این منطقه وجود داشت که تصادفات سنگین و تلفات بسیاری را رقم می‌زد؛ از این رو لزوم احداث دور برگردان غیر همسطح در این مسیر، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و عملیاتی شد.


وی با اعلام اینکه دوربرگردان آزادی به جانباز با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در 250 متری پل جانباز بازگشایی شده است، گفت: این دور برگردان با هدف دسترسی همشهریان ساکن در بولوار جانباز و شهید فرامرز عباسی بازگشایی شده است و امیدواریم با بهره‌مندی همشهریان، شاهد کاهش بار ترافیکی در این مسیر باشیم.


فرهمندی با اشاره به انسداد دسترسی معابر فرعی محله آزادشهر در ضلع غربی بزرگراه آزادی، حدفاصل آزادی ۳۶ تا ۴۸ با اجرای این دوربرگردان، گفت: لزوم اجرای هر چه سریع‌تر پل محلی پیش‌بینی شده در داخل بافت مسکونی، باهدف تسهیل دسترسی شهروندان ساکن در این محدوده به منازلشان مورد تاکید است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات