تکریم ارباب‌رجوع اولویت مهم در سرویس‌دهی به شهروندان است

تکریم ارباب‌رجوع اولویت مهم در سرویس‌دهی به شهروندان است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، سجاد اسدی ذغالچالی رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران با حضور در محل فرمانداری ساری با محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان دیدار کرد.

نوبخت در این دیدار با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل در ارائه سرویس‌دهی به شهروندان و روان شدن امور ترافیکی از تلاش‌ها و خدمات خالصانه این قشر زحمتکش تشکر کرد و بر اهمیت نقش سازمان حمل‌ونقل در مدیریت خدمات شهری تأکید کرد.

فرماندار ساری، رعایت اخلاق، صبر، حوصله و تکریم ارباب‌رجوع را لازمه سرویس‌دهی مناسب به شهروندان دانست و افزود: بهسازی و توسعه زیرساخت‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و توسعه در این بخش امنیت ایجاد می‌کند.

سجاد اسدی ذغالچالی نیز در این دیدار بابیان اینکه سه هزار و هشت دستگاه تاکسی و 60 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهروندان ساروی خدمات‌رسانی می‌کنند از صدور 4500 پروانه فعالیت و اشتغال خودروهای باری خبر داد.

وی افزود: نظارت بر عملکرد خطوط و آماده‌باش گشت‌های بازرسی و رصد لحظه‌ای فعالیت تاکسی‌ها و اتوبوس و حمل‌ونقل عمومی تحت نظارت از مهم‌ترین تمهیدات این سازمان است تا زمان انتظار مسافران در روزهای پایانی سال در ایستگاه‌ها به حداقل ممکن برسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: پروتکل‌های بهداشتی و نصب کارت واکسن دیجیتال باهدف پیشگیری از شیوع کرونا در ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌طور دقیق اجرا و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در میان مسافران به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات