روایتی از بازدید میدانی...

مدیریت روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری یزد در اقدامی با راه‌اندازی اتوبوس جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف را برای بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری به میدان آورد و خبرنگاران از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و در دستور کار قرار گرفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد حمید دهقان گفت: بیش از 400 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی منطقه یک شهرداری یزد در سال جاری هزینه شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد در بازدید خبرنگاران از چند طرح عمرانی منطقه یک شهرداری افزود: شهرداری این منطقه، فعالیت‌های عمرانی خود را در سال ۱۴۰۰ با سه هدف اصلی تکمیل طرح‌های نیمه تمام، افزایش فضای باکیفیت شهری و تسهیل در رفت و آمد شهروندان آغاز کرد.

وی گفت: مجموع طرح‌های عمرانی منطقه یک شهرداری یزد در سال جاری با اعتباری در حدود 400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دهقان از بازسازی پارک شهدای کوچه بیوک به وسعت ۱۳ هزار مترمربع با اعتبار 60 میلیارد ریال، احداث فرهنگسرای بهمن در محوطه کشتارگاه سابق یزد در زمینی به وسعت ۳۲ هزار متر مربع با اعتباری 90 میلیارد ریال و بهره برداری از فاز اول خیابان تبلیغات اسلامی به طول ۳۹۰ متر با اعتبار 250 میلیارد ریال از جمله مهمترین طرح‌های عمرانی منطقه یک عنوان کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد ادامه داد: اجرای فاز دوم خیابان تبلیغات اسلامی و اتمام عملیات عمرانی بلوار شهدای محمود آباد از طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه یک در سال ۱۴۰۱ است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات