برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی و کاهش سرقت‌ها در شرکت برق منطقه‌ای غرب

برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی و کاهش سرقت‌ها در شرکت برق منطقه‌ای غرب

کارگاه آسیب‌شناسی و کاهش سرقت‌ها در دو نوبت صبح و عصر در محل شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، کارگاه آسیب‌شناسی و کاهش سرقت‌ها با حضور مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت، مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مرادی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه، رحیمی معاون حفاظت فیزیکی حراست کل استان کرمانشاه، شریعت معاون حراست فیزیکی شرکت توانیر، دکتر رحیمی معاون دادستان استان کرمانشاه، جناب سرهنگ نظری رئیس اداره آگاهی استان کرمانشاه و مسئولین حراست شرکت‌های برق منطقه‌ای غرب، باختر و خوزستان و مسئولین حراست شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، مرکزی، لرستان، خوزستان و همدان در محل سالن کنفرانس تالار برق غرب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس "علی اسدی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین به تشریح فعالیت‌ها و معرفی محدوده جغرافیایی این شرکت پرداخت و گفت: جا دارد در اینجا از زحمات فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی بابت همکاری بسیار خوبی که با همکاران ما در کاهش سرقت از تجهیزات برق و تأمین امنیت شبکه برق داشته‌اند، تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: اگر همکاری این عزیزان و حمایت‌ها و برخورد قاطع دادستان استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام نبود امروز شاهد خاموشی و خسارت‌های فراوانی در شبکه برق بودیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با تأکید بر بررسی علت سرقت از تجهیزات شبکه برق گفت: ظرفیت ایجاد شده توسط وزارت نیرو در استان‌های تحت پوشش در وضعیت خوبی است و ما آمادگی داریم برق سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع به هر میزانی که باشد ، برای ایجاد اشتغال در غرب کشور تأمین کنیم.

در ادامه مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به تشریح فعالیت‌ها و چگونگی سرقت‌ها از شبکه توزیع برق و نقش مهم نیروی انتظامی در کاهش سرقت‌ها پرداخت.

آقای مرادی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه با تقدیر از درایت مسئولین و زحمات شبانه‌روزی پرسنل صنعت برق غرب کشور گفت: تابستان بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و هم اکنون نیز با وجود مشکلاتی که در منطقه اورامانات به دلیل بارش نزولات آسمانی داشتیم، در کمترین زمان برق خانه‌های مردم منطقه وصل شد.

رحیمی معاون حفاظت فیزیکی حراست کل استان کرمانشاه نیز بر برون‌سپاری حفاظت شبکه، صدور احکام سنگین برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه و استفاده از مهندسی پهپادی برای پایش شبکه برق تأکید کرد.

جناب سرهنگ نظری رئیس اداره آگاهی استان کرمانشاه نیز با اشاره به گشت‌زنی شبانه‌روزی نیروی انتظامی در داخل و بیرون شهر خاطرنشان ساخت: خدمات برق بر کسی پوشیده نیست و گستردگی شبکه برق خیلی زیاد است و نگهداری و حفاظت شبکه برق بسیار مشکل است که همکاران ما به‌طور دائم در حال رصد اوضاع و شناسایی مال‌خرها هستند.

شریعت معاون حراست فیزیکی شرکت توانیر در پایان این قسمت از جلسه ابراز داشت: از همکاران خودم به‌عنوان خادمان ملت در صنعت برق تشکر و قدردانی نموده و ما مرهون و مدیون زحمات شبانه‌روزی شما همکاران هستیم.

در پایان بخش اول این جلسه از تعدادی از فرماندهان و افسران نیروی انتظامی و تعدادی از همکاران بسیجی شرکت برق منطقه‌ای غرب با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است در بخش دوم همایش که به‌صورت اختصاصی با حضور شریعت و مدیران حراست و معاونان حفاظت فیزیکی حراست ده شرکت برق منطقه‌ای و توزیع استان‌های غربی و جنوب‌غرب کشور برگزار شد.

معاون حفاظت فیزیکی حراست شرکت توانیر ضمن تشریح مشکلات صنعت برق و ارائه آخرین آمار وضعیت سرقت تجهیزات برق در کشور، به بیان راهکارهای مختلف برای مقابله با پدیده رو به گسترش سرقت از تجهیزات برق پرداخت.

در ادامه هر یک از همکاران حراست شرکت‌های حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات منطقه استحفاظی خود و تشریح خلاقیت‌ها و اقدامات خاص انجام شده در راستای استفاده سایر همکاران از تجربیات در سایر مناطق پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات