تجمع تعدادی از پرسنل نیروگاه طوس برای حل بعضی از مشکلات صنفی

تجمع تعدادی از پرسنل نیروگاه طوس برای حل بعضی از مشکلات صنفی

تعداد محدودی از پرسنل نیروگاه با تجمع در داخل نیروگاه، اعتراض خود را نسبت به بعضی از مشکلات صنفی بوجود آمده، اعلام نمودند که این تجمع با حضور مدیر عامل نیروگاه و مدیر عامل شرکت افق تامین انرژی طوس و مدیر حراست هلدینگ انرژی شستا و برگزاری جلسه با نمایندگان شورای اسلامی کار نیروگاه پس از تبادل نظر و انجام توافقات لازم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، تعدادی از پرسنل این شرکت در ابتدای حضور خود در نیروگاه در اعتراض به بعضی از مشکلات صنفی بوجود آمده، تجمع نموده و خواستار پیگیری موارد اعتراضی خود شدند و در همین راستا، نمایندگان شورای اسلامی کار نیروگاه با حضور در این جمع، درصدد پیگیری و برطرف نمودن این مشکلات برآمدند.
بدلیل برگزاری این تجمع، مدیر‌ عامل شرکت افق تامین انرژی طوس به همراه همکاران خود و همچنین مدیر حراست هلدینگ انرژی شستا، جهت بررسی و حل مسائل در نیروگاه حضور پیدا کردند.
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق طوس در این مصاحبه افزود: مباحث مطرح شده، پس از طرح موضوع در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان شورای اسلامی کار برگزار شد و بواسطه حضور نمایندگان مجمع و مالک توانستیم، به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم و عمده‌ترین مشکلات موجود نیز در همان جلسه حل و فصل گردید.
در ادامه ایشان افزود: رویکرد ما و همکاران به اینگونه بود تا در کمترین بازده زمانی ممکن، نسبت به رفع دغدغه همکاران محترم شرکت، تمام تلاش و همت خود را بکار بندیم. البته این تجمع صنفی، منجر به توقف و یا کاهش تولید نگردیده و همه امور جاری شرکت، مانند روال گذشته و روتین اداری در حال انجام بود.
ایشان در پایان اظهار داشتند: جای امیدواری است که این مجموعه توانست با کمک همکاران خود در جهت تامین خواسته‌های قانونی عزیزان در کمترین زمان، بررسی و رسیدگی نماید.
این نیروگاه با اتکاء به پرسنل متعهد و متخصص و مدیران جهادی در عرصه خدمت رسانی در حوزه تولید برق، در هر شرایطی از هیچ گونه خدمتی مضایقه ننموده و مدیران و پرسنل این شرکت، همواره، پیرو منویات مقام معظم رهبری درامر خدمت و تولید در عمل اثبات نموده‌اند که پای کار هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات