اطلاع‌رسانی عمومی نسبت به بودجه سال 1401 شهرداری  ...

اطلاع‌رسانی عمومی نسبت به بودجه سال 1401 شهرداری ...

اطلاع‌رسانی عمومی نسبت به بودجه سال 1401 شهرداری تقویت شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد مقدس، با گرامیداشت روز «وکیل مدافع»، اظهارکرد: وکلاء به واسطه کمک کردن به قاضی در تشخیص حق، رسالت بسیار سنگینی را عهده‌دار هستند و برای همه آنها آرزوی توفیق داریم.

موحدیان در ادامه با بیان اینکه در اسفندماه، شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و نظام اسلامی شدند، گفت: در این ماه، چهره‌های سرشناس و دلاوری چون حمید و مهدی باکری، حسین خرازی، امیر حاج‌امینی، ابراهیم همت، عبدالحسین برونسی، عباس کریمی و ... جان شیرین خود را فدا کردند و شایسته است که یاد و خاطره این اسوه‌های مقاومت را گرامی بداریم.

وی همچنین با تسلیت درگذشت خبرنگار پیشکسوت استان خراسان، مرحوم «عباس امیریان»، از وی به‌عنوان انسانی وارسته و خبرنگاری منصف یاد کرد و از درگاه خداوند منان علو درجات را برای وی مسئلت نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین با تبریک زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز «مهندس»، افزود: بار اصلی امور کارشناسی شهرداری و مدیریت شهری به دوش قشر مهندسان است؛ مدیون تلاش‌های جامعه مهندسی هستیم و وظیفه ماست که نسبت به این عزیزان، ادای احترام خاصی داشته باشیم.

موحدیان خاطرنشان کرد: برخی از مهندسان هم مطالباتی از شهرداری دارند که مدیریت شهری پیوسته در تلاش است که هرچه سریعتر به تعهدات خود عمل کند.

3 اسفندماه، سالروز کودتای انگلیسی خیانت‌بار که منتج به روی کار آمدن «رضاخان» و شکلگیری سلطنت منحوس پهلوی بود، دیگر محور صحبت‌های رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در آغاز بیست و هشتمین جلسه علنی شورا بود و اظهارکرد: این کودتا سبب تشکیل حکومتی شد که نیم قرن کشور را به قهقرا برد و زمینه‌ساز حضور انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها شد.

وی همچنین گفت: پس از این کودتا، شرایط به نحوی رقم خورد که افراد دون‌پایه آمریکایی برای بزرگان کشور تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری می‌کردند و کوچکترین مسائل هم بدون هماهنگی و اجازه آنها انجام نمی‌شد.

موحدیان با بیان اینکه «استقلال» یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده و تمام کشورها و ملل دنیا این نظام مقدس را به رسمیت می‌شناسند، افزود: امروز به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران به کشوری تبدیل شده که در مقابل 6 کشور ایستادگی کرده و این مقاومت جز به برکت خون شهدا نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه به بودجه سال 1401 شهرداری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش کمیسیون‌های شورای شهر، لایحه بودجه سال آینده در موعد مقرر به تصویب برسد و به شهرداری ابلاغ شود.

موحدیان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در موضوع بودجه سال آینده باید با دقت بیشتری از سوی شهرداری پیگیری شود، تصریح کرد: همین عدم اطلاع‌رسانی مناسب سبب شده که فضاسازی‌هایی به غلط، نسبت به این مهم و بحث عوارض شاهد باشیم.

وی از شهرداری خواست که کارشناسان هر حوزه به تناسب کار و مسئولیت خود نسبت به تبیین بودجه اقدام نمایند چراکه دستاوردهای مثبتی در انجام تکالیف شهرداری خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات