تلاش شهرداری مراغه برای تغییرات ساختاری در گلشن زهرا (س)

تلاش شهرداری مراغه برای تغییرات ساختاری در گلشن زهرا (س)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه، «مهندس مقتومی» در مراسم معارفه مدیرعامل جدید موسسه گلشن زهرا (س) مراغه افزود: با توجه به اینکه موسسه گلشن زهرا خدمات رسان و خودگردان است، برخی تغییرات و حفظ ساختار هیات امنای آن با بهره گیری از برخی چهره های معتمد شهری زمینه ساز جلب اعتماد شهروندان و ایجاد درآمد پایدار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این موسسه مجموعه ای خودگردان بوده و در طول سال های اخیر ۷۰ هکتار  به اراضی آن افزوده شده ضمن اینکه اقدامات موثر عمرانی برای دیوار کشی محوطه آن و ساماندهی قبور و مزار شهدا انجام شده است.
مقتومی با بیان اینکه اجرای اصل ۴۴ و واگذاری مدیریت سازمان ها باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: واگذاری تصدی موسسات خدمات رسان عمومی به بخش های غیردولتی و هیات امنایی همراه با نظارت مناسب می تواند خروجی مناسب تری از بخش دولتی در زمینه ارائه خدمات به شهروندان داشته باشد.
وی افزود: در این راستا، در موسسه گلشن زهرا (س) نیز به عنوان نهادی خدمات رسان، تلاش ها و زحمات زیادی صورت گرفته است که این امر به همت هیات امنا و کارکنان آن محقق شده است.
مقتومی اضافه کرد: مدیریت جدید با همگرایی هیات امنا و همراهی مسوولان شهری و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان می تواند زمینه ساز بهبود وضعیت فعلی این موسسه شود.

رضا عسکری رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مراغه در این جلسه گفت: شهرداری و موسسه گلشن زهرا (س) همواره آبروی شهر مراغه هستند.
وی افزود: در این راستا باید با همکاری نهادهای متولی امر به ویژه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری شان و جایگاه شهر فرهنگی و تاریخی مراغه مورد صیانت قرار گیرد.
عسکری اضافه کرد: در ماه های اخیر نیز شورای اسلامی شهر به دنبال حل مشکلات پیش روی این موسسه خدمات رسان شهری بوده و انتخاب مدیرعامل جدید را که فردی توانمند بوده به فال نیک می‌گیریم.

فرهاد زمانی مدیرعامل جدید موسسه گلشن زهرا (س) مراغه نیز گفت: شهرداری و این موسه در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار داشته و وظیفه سنگینی در این راستا دارند.
وی افزود: موسسه گلشتن زهرا به عنوان نهادی خودگردان یکی از متفاوت ترین موسسات عمومی بوده و رسالت سنگینی در قبال مردم دارد.
زمانی اضافه کرد: شفاف سازی مالی و اداری و توسعه خدمات و تکریم ارباب رجوع و شهروندان مهم ترین رویکرد مدیریت جدید موسسه گلشن زهرا (س) است.
به گزرش ایرنا، در این جلسه فرهاد زمانی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه گلشن زهرا (س) مراغه انتخاب و از خدمات سید علی اصغر امامزاده مدیریت سابق این موسسه قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات