بازدید شهردار ارومیه از روند برگزاری مسابقات والیبال جام پرچم

بازدید شهردار ارومیه از روند برگزاری مسابقات والیبال جام پرچم

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه با حضور در سالن ورزشی نور از روند برگزاری مسابقات والیبال جام پرچم ویژه رده سنی نوجوانان بازدید کرد.

مسابقات جام پرچم از طرف کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به طور همزمان ما بین کلانشهرهای کشور در راستای گام دوم انقلاب پیرو منویات مقام معظم رهبری و همچنین با هدف تبیین اهمیت و اولویت اجتناب‌ناپذیر اعتلای جایگاه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها و نیز بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب برای قشر نونهال و نوجوان ( پسران و دختران ) شهروند برگزار می شود.
جام پرچم در حقیقت المپیاد ورزشی است که در رشته های فوتسال، ورزش های رزمی ( تکواندو وکاراته ) ورزش های بومی و محلی، کشتی، دو ومیدانی، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوهپیمایی برگزار می شود و مطابق با برنامه‌ریزی‌ها، شهرداری ارومیه مسابقات را در دو رشته والیبال و آمادگی جسمانی برگزار می کند.
توسعه نشاط عمومی و اجتماعی و نهادینه ساختن توجه به ارزش و تقدس پرچم پرافتخار کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و انتقال این مفاهیم ارزشی به نسل جدید و کودکان از جمله اهداف برگزاری جام پرچم در شهرهای سراسر کشور است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات