شهردار شاهرود: احداث دو بازارچه فصلی به مناسبت عید نوروز

شهردار شاهرود: احداث دو بازارچه فصلی به مناسبت عید نوروز

شهردار شاهرود از احداث دو بازارچه فصلی به مناسبت عید نوروز در سطح شهر خبر داد و گفت: یکی از این بازارچه ها در خیابان فردوسی واقع درمحل محوطه ساختمان قدیم شهرداری شکل گرفته است که متقاضیان می توانند تولیدات خانگی و دیگر محصولات خود را برای عرضه در این محل ارائه نمایند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، محسن احمدی با بیان اینکه شهرداری شاهرود در نظر دارد با توجه به قرارگرفتن در روز های پایانی سال 2 بازارچه فصلی در سطح شهر احداث کند، افزود: یکی از این بازارچه ها در خیابان فردوسی واقع درمحل محوطه ساختمان قدیم شهرداری شکل گرفته است که متقاضیان می توانند تولیدات خانگی و دیگر محصولات خود را برای عرضه در این محل ارائه نمایند.
وی تصریح کرد: دومین بازارچه واقع در خیابان شهید صدوقی به منظور سامان دهی دست فروش ها با مشارکت بخش خصوصی در حال شکل گیری است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ضرورت سامان دهی و تشکیل بازارچه های فصلی و روز بازار ها با دو موضوع مختلف در دستور کار مدیریت خدمات شهری قرار گرفته است، ابراز داشت: حمایت از تولیدات داخلی اعم از صنایع دستی، محصولات تولیدی خانگی به منظور کمک به رفع سد معبر و فروشندگان کم سرمایه، رونق تولید وافزایش اشتغال توسط شهرداری صورت گرفته است.
احمدی از شناسایی مکان های مناسب برای سامان دهی وانت بارهای عرضه کننده میوه و تره بار در محله های مختلف شهر خبر داد و اظهار داشت: جمعه بازار از جمله روز بازار های جمعی به حساب می آید که هر هفته به صورت مداوم با بیش از 600 غرفه شامل خشک بار، تره بار و پوشاک در ورودی شهر از سمت تهران واقع در پارک الغدیر برگزار می شود که از امکانات خوبی شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ مناسب و محل استراحت برای خانواده ها برخوردار است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات