رفع تصرف 60 هزار متر مربع از بستر رودخانه فرحزاد در تهران

رفع تصرف 60 هزار متر مربع از بستر رودخانه فرحزاد در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "وحید مرادی نسب" با اعلام این خبر تصریح کرد: با تلاش کارشناسان حقوقی و فنی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب شهرستان‌های تهران و پردیس و پس از انجام کارشناسی‌های لازم در راستای قانون توزیع عادلانه آب و با اخذ دستور قضایی از سوی معاونت دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 37، به میزان 60 هزار مترمربع از بستر رودخانه فرحزاد رفع تصرف شد.
وی با بیان اینکه این عملیات با حضور مقتدرانه ماموران نیروی انتظامی کلانتری‌های مربوطه انجام شد، افزود: تصرفات موجود که شامل رستوران، دیوارکشی، پل، بنا، تسطیح اراضی و ... بوده است در قالب 39 فقره دستور قضایی رفع تصرف شد.
مرادی نسب در پایان تاکید کرد: شهروندان تهرانی که در مجاورت رودخانه‌ها قصد انجام خرید ملک را دارند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران اخذ کرده تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.
سرپرست منابع آب تهران و پردیس در پایان خاطرنشان کرد: این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف در بستر رودخانه و همچنین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی مطابق با قانون و بدون هیچگونه اغماضی برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات