بازپیرایی پارک کوهستان در...

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از بازپیرایی پارک کوهستان یزد شامل اقدامات عمرانی، ساماندهی فضای سبز و تجهیزات بازی و ... خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد - محمد حسن منصوری زاده در این رابطه گفت: با توجه به اینکه پارک کوهستان یزد از جمله پارک های بزرگ شهر یزد بوده که مورد توجه شهروندان می باشد که جهت اسکان مسافران نوروزی و مکان مناسبی جهت کمپینگ و اقامت می باشد که با توجه به موقعیت مکانی دارای پتانسیل مطلوب برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان می باشد لذا سازمان بازپیرایی مجموعه پارک کوهستان را در درستور کار قرار داده و هم اکنون در حال اجرا می باشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در ادامه افزود: ساماندهی فضای سبز پارک شامل کوددهی، هرس درختان، گلکاری، سمپاشی درختان و کاشت درختچه های گوناگون، ساماندهی سیستم روشنایی سیستم صوتی پارک، ساماندهی کلی نمازخانه پارک، تنظیف و شستشوی دریاچه، تکمیل پیاده رو و سنگ فرش سکوهای نشیمن، حفاری برای فنداسیون و آماده سازی آلاچیق، احداث کانال هدایت مسیر آب سطحی مجموعه شهر بازی پارک و هدایت به فضای سبز، اختصاص مکان های متمرکز برای تجمع زباله ها در سطل های بزرگ زباله، تامین منبع آب برای سرویس بهداشتی، کابل کشی واجرای شبکه با نصب دستگاه های بلیط الکترونیکی جهت حذف بلیط کاغذی و هوشمند سازی خرید بلیط مجموعه شهر بازی پارک، رنگ آمیزی مبلمان و سنگ جداول و نیز...  از جمله موارد در حال اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات