بیانیه محسن احمدی شهردار شاهرود به مناسبت 5 اسفند ماه و تبریک روز مهندس

بیانیه محسن احمدی شهردار شاهرود به مناسبت 5 اسفند ماه و تبریک روز مهندس

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند .
پنجم اسفند ماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها و خودباوری های مهندس های این سرزمین است.
نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان، اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.
بی شک شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن و شایسته به مرحله اجرا در آوردند.
روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.
اینجانب پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندس را به جامعه مهندسین زحمتکش کشور بخصوص همکاران متعهد و خدمتگذار خود در شهرداری شاهرود که تلاش بی وقفه نموده اند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون در راه خدمتگذاری به مردم و نظام جمهوری اسلامی برای آن ها آرزومندم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات