شهردار شاهرود: تملک بیش از 3 هزار متر مربع از اراضی و املاک شهر در 3 ماه اخیر

شهردار شاهرود: تملک بیش از 3 هزار متر مربع از اراضی و املاک شهر در 3 ماه اخیر

شهردار شاهرود با بیان اینکه در 3 ماه اخیر بیش از 3 هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان از املاک و اراضی سطح شهردر راستای اهداف و فعالیت های مختلف تملک شد، گفت: تملک این اراضی مربوط به طرح های عمرانی و باز گشایی مسیر صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی با اشاره به اینکه این اراضی در نقاط مختلف از جمله گاراژ توکل، خیابان شهید قندی، خیابان شهدای لبنان، بلوار علامه مجلسی، میدان ادب، خیابان ابوذر و کوچه راه باغزندان انجام شده است، افزود: این اقدامات با تلاش، گفت و گو های طولانی وتعاملات واحد حقوقی با صاحبان املاک مذکور به نتیجه رسیده است که آورده خوبی برای شهرداری در راستای سهولت عبور و مرور و ارزش افزوده املاک برای شهروندان به همراه داشته است.
وی از توافق و تفکیک 5 ملک توسط واحد حقوقی خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات در بلوار شهید بهشتی، خیابان غفاری، میدان بسیج، خیابان ساحلی و میدان آزادی با هدف اجرای طرح عمرانی شهرداری صورت گرفته است.
شهردار شاهرود ابراز داشت: در سه ماه اخیر از سهمیه شهرداری به استناد قانون اصلاحیه ماده 101 شهرداری ها برای 16 ملک سند شش دانگ صادر شده است.
احمدی با بیان اینکه از ابتدا شروع خدمت رسانی تا کنون بر اساس بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها 20 مورد رفع خطر املاک در نقاط مختلف سطح شهر انجام شده است، اظهار داشت: 100 مورد حضور در جلسات دفاع از حقوق شهرداری در مراجع قضایی توسط واحد حقوقی انجام شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات