کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در اجرای طرح مسکن مهر

کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در اجرای طرح مسکن مهر

http://www.bananews.ir/استان آذربایجان شرقی در جدیدترین رتبه بندی پیشرفت مسکن مهر، رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیرکل مسکن و شهر سازی استان در گفتگو با خبر نگار مهر اظهار داشت: بر اساس رتبه بندی جدید پیشرفت مسکن مهر که ۱۷ اسفند از طرف وزارت راه و شهرسازی انجام شد، استان آذربایجان شرقی در بین ۳۱ استان کشور، رتبه نخست را کسب کرد.

حسین خلیلی مرد گفت: یکی از برنامه های ویژه دولت جهت حل معضل مسکن مهر است و در استان آذربایجان شرقی تا کنون ۱۶هزار و ۹۷۶ واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده یا آماده بهره برداری است.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۱۶۳واحد در شهر جدید سهند, سه هزار و ۹۰۸واحد در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر ، دو هزار و ۲۰۵ واحد در شهر های زیر ۲۵هزار نفر ، پنج هزار و ۷۰۰واحد در بافت فرسوده در ۱۸شهر استان به بهره برداری رسیده است.

خلیلی مرد ادامه داد: واحدهای آماده افتتاح در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر به سه هزار و ۹۰۸ واحد در ۱۲شهر می رسد که در شهر تبریز۷۱۵واحد، آذر شهر ۱۲۰واحد، اهر ۳۹۰ واحد، بناب ۳۸۰ واحد، سراب۱۹۰واحد، سردرود۱۷واحد، عجب شیر۳۰۰ واحد، کلیبر ۵۰ واحد، مراغه ۸۰۰ واحد، مرند ۴۰۰ واحد، میانه ۴۱۸ واحد و هادی شهر ۱۲۸واحد است.

مدیر مسکن و شهر سازی استان گفت: واحدهای آماده افتتاح در شهر های زیر ۲۵هزار نفر نیز دو هزار و ۲۰۵ است که در ۱۸شهر دیگر استان در حال بهره برداری است.

 

 

    نظرات