بسته «خروج از بحران» برای پرداخت مطالبات  ...

بسته «خروج از بحران» برای پرداخت مطالبات ...

بسته «خروج از بحران» برای پرداخت مطالبات پیمانکاران نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت الاسلام حسن منصوریان در گفت‌و‌گویی پیرامون سیاست شورای ششم در حمایت و پرداخت مطالبات پیمانکاران اظهار کرد: ما وارثان وضعیت موجود در قبال پیمانکاران هستیم، با این وجود عزم جدی در مدیریت شهری برای پرداخت بدهی‌های دوره گذشته، وجود دارد.

وی ادامه داد: در راستای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی پیمانکاران و اعلام نظر کارشناسان خبره، بسته‌ای با رویکرد «خروج از بحران» با هدف تامین اعتبار تعریف شده است، از این رو به طور حتم پای کار پیمانکاران هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اعلام اهداف مدنظر گفت: تسویه بدهی‌های گذشته پیمانکاران، تدوین سازوکار برای تداوم و پیشرفت پروژه‌های نیمه کاره و تعریف پروژه‌های جدید از جمله مواردی است که در بسته «خروج از بحران» در اولویت پیگیری قرار گرفته است.

حجت الاسلام منصوریان در پایان با اعلام اینکه پرداخت بدهی پیمانکاران نیازمند عزم مدیران شهری و استانی است، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پای کار حمایت از پیمانکاران بوده و معتقدیم که نهادها و سازمان‌های متولی بایستی به سهم خود در رفع موانع یاری رسانند، چرا که ممکن است عدم موفقیت در مدیریت بحران، مقدمه‌ای برای بروز مسائل اجتماعی شهر و استان گردد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات