ارتقاء ورزش مشهد با تکیه بر استعدادها و ورزش پایه

ارتقاء ورزش مشهد با تکیه بر استعدادها و ورزش پایه

ارتقاء ورزش مشهد با تکیه بر استعدادها و ورزش پایه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مهدی ناصحی در مراسم اختتامیه جشنواره «فوتبال ستاره‌ها» که با حضور پیشکسوتان فوتبال کشور و مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهارکرد: شورای ششم شهر مشهد و مدیریت شهری در این دوره، همت خود را بر ارتقاء سطح سلامت جامعه، با تکیه بر ظرفیت ورزش قرار داده است.

وی افزود: با تکیه بر همین نگاه و رویکرد و براساس سیاستگذاری‌های صورت گرفته توسط کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر، شهرداری نگاه ویژه‌ای به ورزش پایه و استعدادیابی در این حوزه خواهد داشت.

ناصحی با بیان اینکه «جشنواره فوتبال ستاره‌ها»، یکی از اولین اقدامات شهرداری در جهت تحقق این سیاست و نگاه شورای ششم است، گفت: خوشبختانه مسابقات بسیار خوبی در این دوره، به همت ستاره‌های سابق فوتبال کشورمان شکل گرفته بود و امیدواریم این رویداد، مقدمه‌ای باشد که در مدت زمانی کوتاه، سازوکار استعدادیابی به منظور ارتقاء سطح ورزش در بین نوجوانان و جوانان، تهیه و تدوین شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: برخی از اعضای شورای شهر در این دوره، در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی متخصص هستند، با تکیه بر همین ظرفیت، نسبت به آسیب‌شناسی ورزش مشهد اقدام کرده‌ایم و این حوزه را مورد بررسی کارشناسی قرار داده‌ایم.

ناصحی با اشاره به تمرکز و سرمایه‌گذاری شهرداری در سال‌های گذشته بر روی ورزش حرفه‌ای و در رده بزرگسالان، گفت: همین نگاه سبب شده که از استعدادیابی در مشهد فاصله بگیریم و نتیجه غفلت از استعدادیابی را با مشاهده وضعیت ورزش شهرمان در سطح ملی، بیشتر لمس می‌کنیم.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: براساس همین اهمیت، شورای ششم به شهرداری تاکید کرد که ظرفیت‌های استعدادیابی نوجوانان و جوانان را فعال نماید تا ظرف 2 الی 3 سال آینده، بتوانیم ورزش مشهد مقدس را به جایگاه واقعی خود در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی برسانیم و وضعیت را ارتقاء دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات