حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل

حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با حضور در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اعضای شورا دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، سید عباس حسینی با بیان اینکه امیدوارم این حضور ادامه مسیر وحدت و همدلی باشد گفت : باید در کنار هم قرار گرفتن، انجام دادن کار برای مردم و با هم فکر کردن را بیشتر تمرین کنیم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود : همیشه این دغدغه را دارم که یک اتفاق خوب در شهر بیفتد و افتخار می کنم که مسئولیت خدمتگزاری به مردم شهر هزار سنگر را عهده دار شدم .

وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان با تمام توان و ظرفیت در جهت رفع مشکلات، شورای اسلامی شهر و شهرداری را همراهی خواهد نمود تصریح کرد : حجم بالایی از کار در این شهر به دست ما سپرده شده است و اگر همراهی،  هم نظری و هم عقیدگی داشته باشیم مردم شاهد اتفاقات خوبی خواهند بود .

حسینی با بیان اینکه اگر در تصمیم گیری ها و رسیدن به یک جمع بندی و باور مشترک تعلل کنیم همه آسیب خواهند دید اذعان داشت : الحمدا… فرصت مطلوبی در شهر ایجاد شده است که در کنار هم در مسیر توسعه شهر خدمت کنیم و اگر با هم افزایی و همدلی این فرصت را قدر بدانیم مطمئنا هم رضایت مردم را در پی خواهیم داشت و هم باقیات و صالحاتی برای همه ما خواهد بود .

حسن مجیدی کیا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هفتمین پیشوای شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع)، با بیان اینکه با فضای مثبتی که در شهر ایجاد شده امیدوارم بتوانیم قدم های مناسبی در جهت رضایت مندی شهروندان برداریم بیان داشت : عمل به بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه ما است و باید در مسیر پیشرفت همه جانبه شهر به درستی به وظایف خود عمل کنیم تا شرمنده مردم نشویم .

رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی افزود : امیدوارم تعامل مدیریتی خوبی در سطح شهر شکل بگیرد تا نفع آن را مردم ببرند .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر آمل

    منبع خبر

    شورای شهر آمل

    شورای شهر آمل یک شورای شهر در شهر آمل می باشد

      نظرات