پايه روشنايي معابر در سقز اصلاح و بازسازي شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، عبدالله ابراهيمي گفت: درراستاي مديريت مصرف انرژي وارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان، اجراي پروژه اصلاح و بهسازي شبكه روشنايي معابر شهري و روستايي اين شهرستان انجام شد.

ابراهيمي افزود: در همين راستا بيش از 6500 دستگاه چراغ روشنايي معابر در سطح شهرها و روستاهاي شهرستان سقزاصلاح، تعمير و بازسازي شد.

مدير توزيع برق شهرستان سقز اظهار داشت: از اين تعداد 3800 مورد آن در مناطق شهري و 2700 مورد آن نيز در مناطق روستايي قرار دارد.

وي با اشاره به اينكه در اين طرح بيش از 8 ميليارد و500 ميليون ريال اعتبار صرف شده است، افزود: هدف از اجراي اين پروژه افزايش رضايتمندي هموطنان، رفاه شهروندان و بهبود تردد وسايل نقليه و همچنين تقويت و زيباسازي شبكه روشنايي معابر در سطح شهر و روستاهاي شهرستان است.

مدير توزيع برق شهرستان سقز افزود: در اجراي اين پروژه براي چراغ هاي روشنايي موجود در سطح روستاها از لامپ هاي كم مصرف LED و براي نقاط شهري از لامپ هاي 50 وات، 70 وات و 150 وات متناسب با موقعيت هاي محيطي مارك نورافشان استفاده شده است.
ابراهيمي در پايان از اهالي شهرستان مريوان خواست در صورت بروز هرگونه اشكال در شبكه روشنايي معابر با شماره 121تماس حاصل نمايند ويا با نصب اپليكيشن «برق من »، كه از سايت شركت توزيع نيروي برق استان كردستان به راحتي قابل دانلود است مشكلات و درخواست مربوط به حوزه توزيع برق كردستان را ثبت و درخواست نمايند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات