برگزاری مراسم مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

برگزاری مراسم مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنياد مسکن استان قم ، مراسم مبعث پیامبر اکرم (ص) با حضور , حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان  , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , معاونین پشتیبانی , مسکن شهری , عمران روستایی , بازسازی و مسکن روستایی و سایر کارکنان در محل نماز خانه بنیاد برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام میر عمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با تبریک ۲۷ رجب سالروز بعثت پیامبراکرم(ص) اظهار کرد: بعثت پیامبراکرم(ص) بزرگ‌ترین واقعه دینی و تاریخی و منشا تحول عظیمی در زندگی بشریت ‌است.
وی با بیان این‌که مهم‌ترین هدف بعثت پیامبراکرم(ص) دعوت مردم به توحید و خداپرستی است، افزود: خداوند متعال ایشان را به‌عنوان آخرین پیامبر، دین اسلام را کامل‎ترین دین و آخرین کتاب آسمانی را قرآن قرار داد که معجزه پیامبر اسلام است تا با آن سعادت بشریت برای همیشه تامین شود.
حجت الاسلام میرعمادی بیان کرد: خداوند متعال هر موجودی که آفریده راه کمال و مسیر هدایت را نیز به او نشان داده است و برای هدایت انسان دو چیز را قرارداد , حجت باطنی و حجت ظاهری
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گفت: امروز بشریت به‌دلیل دور شدن از فلسفه بعثت گرفتار جاهلیت مدرن و جاهلیت قبیلگی شده است.
وی با بیان اینکه مولفه های فرهنگ جاهلیت  بت پرستی ، جنگ و خونریزی، ظلم و فساد و تبعیض، خرافه پرستی، لهو و لعب،  شعر ،شراب و شهوت ، تکبر و خودخواهی و۰۰۰بوده گفت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله فرهنگ و تمدن اسلامی را جایگزین کرد.
و مولفه های فرهنگ و تمدن اسلامی عبارتند از: صلح و دوستی، اخوت و برادري،  آزادی و آزادگی، عبودیت و بندگی خدا، علم و ادب، اخلاق و پاکی، قسط و عدل و۰۰۰ ما باید شکر نعمت بعثت پیامبراکرم را با ایمان ومحبت وپیروزی از او به جا آوریم.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات