شهردار گرگان: طرح استقبال از بهار 1401 متفاوت تر از سال های قبل اجرا می شود

شهردار گرگان: طرح استقبال از بهار 1401 متفاوت تر از سال های قبل اجرا می شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی صبح چهارشنبه در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی «روزنه» در خصوص طرح استقبال از بهار 1401 اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، شهرداری گرگان در قالب طرح استقبال از بهار برنامه ریزی ها و جلسات متعددی جهت بهسازی، پاکسازی و زیباسازی معابر سطح شهر انجام داده است.

سبطی افزود: یکی از برنامه های متفاوت نسبت به سال های گذشته، نصب 66 الِمان جدید و اجرای اصولی 35 طرح نورپردازی در معابر اصلی شهر است.

به گفته وی، رنگ آمیزی جداول با الهام از طبیعت و رنگ های اصیل، اجرای 30 طرح دیوارنگاری با تاکید بر معماری ایرانی – اسلامی، ساخت تندیس مشاهیر ایرانی در ورودی پارک شهر، طراحی پارک کوی نیایش به سبک گردشگری، طرح های ویژه اعیاد شعبانیه، نصب 20 لوستر شهری و پخش موسیقی های خاطره انگیز از جمله برنامه های شهرداری در روزهای پایانی سال جاری است.

شهردار گرگان همچنین از تداوم عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت به صورت مستمر در محورها و خیابان های اصلی شهر خبر داد و گفت: هم اکنون 4 دستگاه «فینیشر» مشغول به کار هستند.

سبطی خاطرنشان کرد: بنا داریم تا پایان سال جاری لکه گیری آسفالت را به اتمام برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کمیته ویژه نظم شهری در سال پیش رو خبر داد و اظهار کرد: در این کمیته دستگاه های نظارتی و امنیتی حضور خواهند داشت و امیدوارم بتوانیم با کمک این عزیزان نسبت به حفظ کرامت انسانی شهروندان اقدام کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات