دیدار اعضای کانون ناشنوایان آمل با اعضای شورای اسلامی شهر

دیدار اعضای کانون ناشنوایان آمل با اعضای شورای اسلامی شهر

اعضای کانون ناشنوایان شهرستان آمل با حضور در شورای اسلامی شهر با اعضای شورا دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، حسن مجیدی کیا ضمن تبریک بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) و قدردانی از تلاش ها و زحمات کانون ناشنوایان در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این قشر گفت : شورای اسلامی شهر برای رفع دغدغه های شما عزیزان با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت ها تا جایی که منع قانونی وجود نداشته باشد تلاش خواهد نمود .

رییس شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر توانمندسازی معلولین، خواستار افزایش مشارکت های اجتماعی این قشر در آئین ها و مراسمات مختلف و حضور میدانی شد و افزود : نقص عضوی از بدن مانع رشد و پیشرفت افرادی که اراده بالایی جهت تحقق رویاهایشان دارند نخواهد شد و باید تلاش کنیم تا ارتقای فرهنگ ارتباطی ما با جامعه ناشنوایان برای شکوفایی استعدادهای این قشر در جامعه نهادینه شود .

وی خاطرنشان کرد : سعی مان بر این است تا با تعامل نزدیک با کانون های مختلف درخواست ها و پیشنهادات آنها را بررسی و اولویت بندی و نسبت به انجام آنها اقدام نمائیم .

مسئول کانون ناشنوایان شهرستان آمل در ابتدا به ارائه گزارشی از روند فعالیت های کانون پرداخت و بیان داشت : ۷۰۰ ناشنوا عضو این کانون هستند و این کانون هدفش حمایت از این قشر است تا با تلاش و برنامه ریزی گوشه ای از مشکلات ناشنوایان را برطرف نمائیم .

در ادامه اعضای کانون ناشنوایان به ارائه درخواست ها و مشکلات خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر آمل

    منبع خبر

    شورای شهر آمل

    شورای شهر آمل یک شورای شهر در شهر آمل می باشد

      نظرات