بررسی مسائل و مشکلات روستای نویس از توابع بخش قاهان با حضور استاندار قم

بررسی مسائل و مشکلات روستای نویس از توابع بخش قاهان با حضور استاندار قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم آقایان : شاهچراغی استاندار قم , مهندس قریشی مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری, دکتر چهرگانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن , مهندس عبدالهی فرماندار شهرستان جعفرآباد , صمدی معاون عمران روستایی بنیاد استان, مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولین محلی به منظور بررسی و حل مشکلات از روستای نویس بازدید نمودند.
استاندار قم ضمن بازدید از روستای نویس در جریان مشکلات اهالی این روستا‌ها از قبیل آب، اجرای طرح هادی، مسکن روستایی و نیز اصلاح و بهسازی راه های دسترسی به روستا  قرار گرفت.
استاندار قم با تبریک عید سعید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی روستای شهید پرور و انقلابی نویس گفت: از مزیت های روستا، پای کار بودن مردم است و با توجه به انگیزه و توانی که در مردم این روستا وجود دارد کارها بخوبی پیش می رود.
وی با اشاره به مطالبات مهم مردم در موضوعاتی چون زمین برای ساخت مسکن، اشتغال و ... تصریح کرد: با توجه به این نیازها، تصمیمات مناسبی اتخاذ شد و مدیران هر یک از دستگاه های مسئول همچنین فرماندار شهرستان جعفرآباد و دفتر پیگیری های ویژه استانداری نیز تا حصول نتیجه نهایی، پیگیر آن خواهند بود.
استاندار قم با بیان این که مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند گفت: برای مردم هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد و اگر هم مانعی باشد صادقانه آن را با مردم در میان خواهیم گذاشت.
وی خاطر نشان کرد: همه مدیران و دست اندرکاران استان در برابر هرگونه کم و کاستی در انجام وظایف و ارائه خدمات به مردم مسئولند و باید پاسخگوی خواسته های مردمی باشند.
استاندار قم همچنین در این سفر با حضور در منزل شهیدان رضا , علی اکبر قاسمی و شهید محمد معصوم بیگی با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار کرد.
لازم به ذکر است در این بازدید آقای مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان گزارش کاملی از اقدامات بنیاد در سطح بخش و روستاهای آن ارائه نمود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات