جلوگیری از ساخت‌وساز ۲۸۰ واحد مسکونی غیرمجاز در فهرج

جلوگیری از ساخت‌وساز ۲۸۰ واحد مسکونی غیرمجاز در فهرج

http://www.bananews.ir/رئیس نظام مهندسی ساختمان شهرستان فهرج گفت: تاکنون از ساخت و ساز ۲۸۶ واحد خطرساز و غیر مجاز در شهرستان فهرج جلوگیری شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی قائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج از برخورد قاطع با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز و خطرساز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با اقدامات و نظارت‌های صورت گرفته تاکنون از ساخت و ساز ۲۸۶ واحد خطرساز و غیر مجاز در شهرستان فهرج جلوگیری شده است.

وی افزود: همچنین ۲۰ پرونده متخلفان ساخت و ساز غیر اصولی و غیر مجاز به کمیسیون ۱۰۰ شهرداری این شهرستان ارجاع شده است که کار مراحل قانونی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به زلزله‌خیز بودن این منطقه از شهروندان فهرجی خواست برای احداث بنا ابتدا به تهیه نقشه‌های استاندارد از دفترهای طراحی مهندسی اقدام و سپس برای کنترل نقشه به نظام مهندسی این شهرستان مراجعه کنند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان شهرستان فهرج همچنین از راه‌اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک برای کنترل کیفیت بتن در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

قائمی به شهروندان توصیه کرد، ساخت سازهای غیر اصولی و خطرساز علاوه بر تهدید جان شهروندان سبب مخدوش و به هم خوردن بافت معماری و شهرسازی این شهرستان می‌شود و توجه بیشتر شهروندان فهرجی در این زمینه ضروری است.

 

    نظرات