طرح «محله بهاری» در 16 محله حاشیه شهر اجرا می‌شود

طرح «محله بهاری» در 16 محله حاشیه شهر اجرا می‌شود

طرح «محله بهاری» در 16 محله حاشیه شهر اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌‎رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، علی نجفی، معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از مرکز تولیدات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، اظهارکرد: در استقبال از بهار سال 1401، شهرداری سعی کرده تا بهار متفاوتی را پیش روی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار دهد؛ تجلی این نگاه، در نوع و کیفیت گل‌ها ملموس خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات شورای شهر و شهردار، توجه به حاشیه شهر در جشنواره استقبال از بهار بوده، گفت: برهمین اساس، طرح «محله بهاری» در 16 محله سطح حاشیه شهر اجرا خواهد شد.

معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این طرح، براساس نظرسنجی از شوراهای اجتماعی محلات و با مشارکت گروه‌های مردمی و سمن‌ها، مسائل محلی مرتبط با فعالیت‌های شهرداری برطرف خواهد شد؛ طرح «محله بهاری» از 16 اسفندماه آغاز و تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

نجفی افزود: در کنار این طرح، فعالیت‌‎های فرهنگی نیز در دستورکار قرار گرفته است؛ به نحوی که پس از شناسایی شهدای سطح محله‌های هدف طرح، پرچم و پلاک افتخار، با مشارکت گروه‌های جهادی، سر درب منازل نصب می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات