۹۵ درصد پروژه های شهری در شمال شرق تهران محقق شد

۹۵ درصد پروژه های شهری در شمال شرق تهران محقق شد

http://www.bananews.ir/شهردار منطقه چهار گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در سال جاری، بیش از ۹۵ درصد از پروژه های در دست اقدام در شمال شرق تهران تحقق یافت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر حسن کریمیان در جلسه هم اندیشی با شورایاران و مدیران محلات ۲۰ گانه منطقه که با حضور کریمی رییس ستاد راهبری مدیریت محله در پهنه شمال شرق تهران، ۳۰۰ نفر از شورایاران، مدیران محلات، معاونان، شهرداران نواحی در فرهنگسرای اشراق برگزار شد ضمن تقدیر از حمایتهای ویژه دکتر قالیباف از این منطقه گفت: خوشبختانه با حمایتهای ویژه شهردار تهران و همکاری صمیمانه شورایاران بسیاری از پروژه های در دست اقدام ای منطقه در سال جاری تحقق یافت.

وی با بیان اینکه ۲ پروژه بزرگ در برنامه کاری این منطقه قرار دارد گفت: ما به دنبال این هستیم تا فاصله بین شرق و غرب تهران که در سالهای گذشته ایجاد شده است را با اجرای پروژه های عظیم بزرگراهی، مراکز تفریحی، گردشگری، تجاری و فرهنگی اجتماعی کاهش دهیم.

شهردار منطقه ۴ افزود: هم اکنون وجود مراکز فرهنگی، سیتی سنتر، پارک فضایی، پردیس سینمایی در منطقه ۴ احساس می شود و امیدواریم با احداث این پروژه ها بسیاری از نیازهای شهروندان منطقه ۴ تامین شود که بهره برداری از آنها، کمک شایانی به کاهش حجم ترافیک و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری شهروندان به مرکز شهر خواهد شد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا رضایت ۱۰۰ درصدی شهروندان، شورایارن، مدیران محلات و معتمدین محلات را با اتمام پروژه های نیمه کاری که در عبور و مرور شهروندان مزاحمت ایجاد می نماید تامین نماییم.

در ادامه این مراسم سمانه زمانی گرمسیری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار به تشریح فعالیتهای صورت گرفته در سال جاری پرداخت و گفت: سال ۹۰ سال پر خیر و برکتی برای شهروندان منطقه بود زیرا در این سال توسعه زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی در منطقه تحقق یافت.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۱۴ سرای محله در منطقه به بهره برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت و با بهره برداری از ۲ سرای محله دیگر، پرونده سراهای محلات در سال ۹۱ بسته می شود.

زمانی در ادامه به تشریح فعالیت صورت گرفته در معاونتهای فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، امور شهری و محیط زیست، هماهنگی و برنامه ریزی و ادارات بازرسی و امور ایثارگران پرداخت و گفت: خوشبختانه در سال ۹۰ توانستیم با همدلی و تلاش بی وقفه همکاران حوزه های اجرایی و ستادی و مشارکت جدی شورایاران بسیاری از نیازهای شهروندان را تامین نماییم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شورایاران و مدیران محلات، کیک ۱ سالگی مدیریت محله توسط مسن ترین و جوانترین عضو شورایاری و مدیریت محله بریده شد.

 

 

    نظرات