نظام مهندسی آران و بیدگل جزو سه دفتر برتر استان اصفهان معرفی شد

نظام مهندسی آران و بیدگل جزو سه دفتر برتر استان اصفهان معرفی شد

http://www.bananews.ir/مدیر دفتر نظام مهندسی شهرستان آران و بیدگل گفت: در مدت فعالیت یک ساله دفتر نظام مهندسی در شهرستان آران و بیدگل، این دفتر به عنوان یکی از سه دفتر برتر استان اصفهان در سال جاری معرفی شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا حاجی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان آران و بیدگل روی منطقه لرزه‌خیز کشور واقع شده ضرورت استقرار دفتر نظام مهندسی ساختمان در این شهرستان لازم و ضروری بود.

وی با اعلام اینکه این دفتر به عنوان یکی از سه دفتر برتر استان در سال جاری معرفی شده است، افزود: کنترل و نظارت بر ۲۰۰ هزار متر مربع نقشه ساختمانی از نظر محاسبات و بررسی کیفیت مقاوم‌سازی آنها از پیگیری‌های جدی این دفتر در طول سال جاری بوده است.

مدیر دفتر نظام مهندسی شهرستان آران و بیدگل ایجاد ارتباط مثبت با شهرداری‌های شهر نوش‌آباد، سفید شهر و ابوزید‌آباد، تهیه نقشه‌های تأسیسات و مکانیک در مجتمع‌های اداری و مسکونی و نظارت بر ساخت و ساز اماکن مذهبی به ویژه مساجد و تکایا را از جمله اقدامات دفتر نظام مهندسی ساختمان در سال جاری عنوان کرد.

حاجی حسینی ادامه داد: کنترل و نظارت بر حسن اجرای فعالیت ساخت‌وساز مسکن مهر شهرستان آران و بیدگل و نظارت بر بهینه‌سازی مصرف انرژی در اماکن دولتی و مسکونی از جمله برنامه‌هایی است که دفتر نظام مهندسی شهرستان آران و بیدگل به آن نگاهی ویژه دارد.

وی ارتقای سطح کیفی نقشه‌های مهندسی، بهبود خدمات و اجرای کنترل مضاعف بر نظارت ساخت و سازهای شهری را از اهداف آینده دفتر نظام مهندسی شهرستان آران و بیدگل بیان و خاطرنشان کرد: با استقرار دفتر نظام مهندسی در این شهرستان مشکل مراجعه شهروندان برای دریافت تأییدیه نظارت بر اجرای انشعابات گاز به شهرستان کاشان برطرف شده است.

وی در پایان از برگزاری دو همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی و زلزله در نیمه اول سال ۹۱ خبر داد. در حال حاضر ۳۲ دفتر نظام مهندسی ساختمان در استان اصفهان فعالیت دارند.

 

    نظرات