خدمات محله‌ای و تلاش بی‌وقفه معاونت خدمات شهری منطقه ۹

خدمات محله‌ای و تلاش بی‌وقفه معاونت خدمات شهری منطقه ۹

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه با بیان اینکه حوزه خدمات شهری بی‌وقفه در حال تلاش است، گفت: نظافت محیط شهری، ایجاد محیط سالم و به تبع آن کسب رضایت شهروندان و همچنین بهره‌مندی از خدمات شهری حداکثری، جزو رسالت‌ها و اهداف معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه است و بدین منظور، برنامه‌های روزانه و منظم این معاونت در اجرای خدمات محله‌ای، با تلاش شبانه‌روزی تلاشگران این حوزه استمرار دارد.
وی با اشاره به گستره وظایف حوزه خدمات شهری تصریح کرد: حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه با بسیج اکیپ‌های مختلف، در صدد ارتقای کیفی خدمات و اجرای منظم و بهینه فعالیت‌های خدماتی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ است.




حسین زاده افزود: به دلیل ارتباط مستقیم فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای معاونت خدمات شهری با شهروندان، هر گونه کاستی در ارائه خدمات در رضایت عمومی همشهریان تاثیر داشته، لذا عوامل زحمتکش این حوزه با ایثار و همتی مضاعف به انجام وظایف خود می‌پردازند که جا دارد از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

گفتنی است لکه‌گیری آسفالت معابر و محلات فتح آباد از چندین روز پیش آغاز و همچنان توسط همکاران خدمات شهری و اجرایی این شهرداری ادامه دارد.

در این طرح محلاتی که نیازمند بهسازی و ساماندهی هستند، شناسایی و نسبت به زیرسازی و لکه‌گیری آسفالت این محلات اقدام می‌شود.

همچنین هرس درختان، رنگ‌کاری جداول، اصلاح تابلوهای ترافیکی و ... از دیگر اقدامات خدمات شهری منطقه ۹ در قالب طرح استقبال از بهار است.




لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات