تکلیف کار دفاتر کارگزاری با شهرداری مشخص شود

مرتضی شایق با اشاره به اینکه مردم به هنگام مراجعه به شهرداری از وضع موجود بسیار گلایه مند هستند گفت:  باید تکلیف کار دفاتر کارگزاری و شهرداری در این موضوع مشخص شود.

او افزود: شهروندان در حال حاضر هم در دفاتر کارگزاری و هم در شهرداری، هزینه را واریز میکنند و با این شرایط نامطلوب اقتصادی، باید این روند اصلاح شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در حال حاضر اگر از شهروندان در این زمینه سوال شود مشخص می شود که علاوه بر هدر رفت وقتشان، هم در دفاتر کارگزاری هزینه کرده اند و هم در شهرداری این هزینه را واریز کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر دفاتر کارگزاری درست کار می کنند و جواب مردم را می دهند پس دیگر نیازی به  امور فنی شهرداری نیست و با این شرایط بهتر است که دفاتر فنی شهرداری بسته شود و دفاتر کارگزاری تمامی مراحل را برای شهروندان انجام دهند و از این موازی کاری ها که هزینه دو برابری را برای شهروندان دارد جلوگیری شود.

شایق با اشاره به اینکه باید مراجعه حضوری شهروندان در شهرداری کاهش یابد، گفت: با توجه به وجود دفتر کارگزاری و شبکه های پاسخگویی آنلاینی که در شهرداری موجود می باشد و این دفاتر به آن هم متصل هستند، باید تدابیری اندیشیه شود که مراجعات حضوری مردم به شهرداری با استفاده از این امکانات کاهش یابد.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات