تحصیل بیش از ۱۳۰ نفر دررشته پودمانی صنف مشاوران املاک

تحصیل بیش از ۱۳۰ نفر دررشته پودمانی صنف مشاوران املاک

http://www.bananews.ir/رییس مرکز آموزش مشاوران املاک گفت : بیش از ۱۳۰ نفر اکنون دانشجوی پودمانی این صنف هستند که ۶۵ درصد آنها مردان و ۳۵ درصد را بانوان تشکیل می دهند .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) الهه پاک نیت روز سه شنبه در حاشیه افتتاح رسمی این مرکز آموزشی به ایرنا اظهار داشت : برای این مرکز شش پودمان درنظر گرفته شده که هرپودمان مدت زمان حدود چهار ماه دارد و در واقع برای هرترم دانشجویان دو میلیون ریال به عنوان هزینه پرداخت خواهند کرد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان این مرکز آموزشی در زمینه خدمات مشاوره حقوقی ،خدمات مشاوره ملکی و خدمات امور مالی به تحصیل می پردازند ، گفت : این نخستین مرکز آموزشی در ارتباط با املاک در سطح کشور محسوب می شود .

پاک نیت اضافه کرد: مرکز مذکور اکنون در هفته سه روز فعالیت آموزشی دارد و با توجه به امکانات پیش بینی شده در مجموع امکان جذب ۵۰۰ نفر دانشجو را دارد .

وی خاطرنشان ساخت :کادر آموزشی مرکز آموزشی علمی کاربردی صنف مشاوران املاک از اساتید برجسته دانشگاه های مختلف برگزیده شده اند و انتظار می رود در این مرکز پس از مقطع کاردانی ، دانشجویان کارشناسی و بالاتر را در اینده جذب کنیم.

مرکز آموزش علمی کاربردی صنف مشاوران املاک صبح امروز با حضور 'ابوالفضل صومعلو' معاون وزیر راه وشهرسازی و 'قاسم نوده فراهانی 'رییس شورای اصناف کشور و جمعی از دانشگاه علمی کاربردی و روسا و اعضای هیات مدیره برخی از اصناف کشور به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد .

 

 

    نظرات