بهره‌برداری از فاز نخست جلوخان پایانه مسافربری  ...

بهره‌برداری از فاز نخست جلوخان پایانه مسافربری ...

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی در حاشیه بازدید از پروژه احداث جلوخان پایانه مسافربری امام‌رضا(ع)، اظهارکرد: مشهدمقدس در آستانه ایام نوروز سال 1401، میزبان خیل عظیمی از زائران و شیفتگان مضجع منور رضوی بوده و شهرداری توفیق ارائه خدمت به این عزیزان را دارد.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) یکی از مهمترین دروازه‌های ورودی شهر مشهد بوده و بیشترین حجم ورود زائر نیز از همین محل است، گفت: برهمین اساس، این پایانه برای مدیریت شهری مشهد مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید شرایط آن به‌روز و آماده ارائه خدمات باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه جلوخان پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) سال جاری و به منظور تسهیل تردد و بهره‌مندی زائران از امکانات پایانه و افزایش فضای خدمات و تفرجی و همچنین بهبود سطح کیفی ارائه خدمات آغاز شد.

فرهمندی افزود: در کنار این مهم و تسهیل تردد و بهره‌برداری زائران، فضای شهری مناسبی نیز برای بهره‌برداری مجاوران و ساکنان محلات اطراف پایانه فراهم می‌آید.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه که شامل ایجاد فضای مناسب شهری در مقابل پایانه است، پیش از آغاز سال نو و همزمان با میلاد امام‌زمان(عج) به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: فاز دوم پروژه نیز سال آینده، پس از اتمام سفرهای نوروزی آغاز می‌شود؛ این فاز شامل عملیات عمرانی و ساختمانی جامع‌تر و مفصل‌تری است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات