دستگاه های خدمات رسان برنامه سال ۱۴۰۱ خود را به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند

محمد باقر پارسائیان گفت: طبق قانون، واحدهای شهرستانی کلیه سازمان ها و موسسات دولتی و موسسات عمومی غیر دولتی که در زمینه ارائه خدمت‌ شهری وظایفی را به عهده دارند، موظفند برنامه سالانه خود در خصوص خدمات شهری که در چهارچوب اعتبارات و بودجه سالانه خود تنظیم شده را به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

او افزود: بر اساس بند 32 ماده 80 قانون وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و شهرداران کشور واحدهای شهرستانی تمام سازمان‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی که در زمینۀ ارائه خدمات شهری وظایفی برعهده دارند، موظف هستند برنامۀ سالانه خود را درخصوص خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه به شورای اسلامی شهر ارائه دهند.

پارسائیان اضافه کرد: انتظار داریم، در این خصوص دستگاه های مسئول این بند از ماده قانونی را  اجرا نمایند و برنامه سال ۱۴۰۱ خود را به شورای اسلامی شهر یزد ارائه نمایند.

رئیس کمیسیون نظارت ،تلفیق و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این قانون همچنین گفت: این ماده قانونی از سال ۱۳۷۵ تصویب شده و تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان عمومی و غیرعمومی دولتی و غیردولتی را موظف کرده تا برنامه سالانه خود را در اختیار شوراهای اسلامی شهر قرار دهند.

وی گفت: اجرای درست این قانون باعث هم افزایی بیشتر دستگاه ها، عدم اتلاف سرمایه های مردم، حفظ منظر شهری، جلوگیری از اتلاف منابع و موازی‌کاری در ادارات می شود.

پارسائیان همچنین اظهار داشت: اجرای این بند قانونی به نفع مردم شهر و زمینه‌ای برای اجرای مدیریت و خدمات یکپارچه شهری است
و همچنین رضایت عمومی مردم را بدنبال خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات