گسترش فضای سبز شهری، ضرورتی برای کلانشهرهاست

گسترش فضای سبز شهری، ضرورتی برای کلانشهرهاست

گسترش فضای سبز شهری، ضرورتی برای کلانشهرهاست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدحسین علوی‌مقدم، در پویش سراسری درختکاری که همزمان با ولادت با سعادت امام‌حسین(ع) و گرامیداشت مقام «پاسدار» در لشگر عملیاتی 5 نصر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: پاسداران این مرز و بوم، در تمامی عرصه‌ها و زمان‌ها، پای کار انقلاب بوده و هستند و امنیت امروز ما ثمره همین رشادت‌ها و خون مبارک شهداست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری، گفت: مقام معظم رهبری بارها و بارها به صورت نظری و عملی بر ضرورت سنت حسنه درختکاری تاکید کرده‌اند و این بیانگر اهمیتی است که ایشان بر حفظ محیط زیست دارند و امروز ما نیز باید با تاسی به سیره رهبری به ویژه فرمایشات ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب پرچمدار اقدامات انقلابی و اثربخش در کلانشهر مشهدمقدس باشیم.

علوی‌مقدم افزود: یکی از اولویت‌های مهمی که شورای شهر در دوره ششم مدنظر قرار داده، گسترش سلامت عمومی است؛ این مسأله را در سطح کمیسیون ورزش و جوانان با اولویت قرار دادن ورزش همگانی در دستور کار قرار داده‌ایم و در سطح اجتماعی نیز با گسترش فضای سبز درصدد فراهم کردن محیطی دلنشین برای خانواده‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌محوری دیگر اولویتی است که شورای ششم بر آن تاکید دارد و در تمامی فعالیت‌های خود پیوست فرهنگی و خانواده را نیز مدنظر داریم.

عضو کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: امروز گسترش فضای سبز با توجه به آلودگی فراگیر کلانشهرها یک ضرورت است و اهتمام ویژه‌ای به این امر داریم و درصدد هستیم در حاشیه شهر نیز فضای سبز را گسترش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات