تلاش‌های مجدانه کارگران طرح استقبال از بهار  ...

تلاش‌های مجدانه کارگران طرح استقبال از بهار ...

تلاش‌های مجدانه کارگران طرح استقبال از بهار پررنگ‌تر به اطلاع شهروندان برسد/ شهروندان با احتیاط بیشتری در سطح شهر تردد کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: امیدواریم به برکت این ایام و مدد اهل بیت(ع)، در ارائه خدمات حوزه شهری به شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی، موفق‌تر از گذشته عمل نماییم.

وی با تبریک سوم شعبان، روز پاسدار، به تمامی پاسداران و پرچمداران امنیت کشور، گفت: استقلال و امنیت امروز این مرز و بوم را مرهون و مدیون پاسداران، بسیجیان و ارتش و نیروی انتظامی هستیم.

موحدیان در ادامه با اشاره فراهم آمدن مقدمات اجرای طرح استقبال از بهار 1401، افزود: از شهرداری مشهد، معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری و قشر زحمتکش و میدانی شهرداری بابت تلاش‌های شبانه‌روزی در این ایام، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: تلاش‌های مجدانه کارگران خدمات شهری که درصدد هستند تا چهره شهر را در ایام نوروز به بهترین شکل، تزیین نمایند، کمتر به اطلاع عموم رسیده و شهرداری در فضای اطلاع‌رسانی خود باید بیش از پیش این زحمات خالصانه را به تصویر بکشد.

موحدیان با اشاره به همزمانی ایام نوروز با نیمه شعبان و همچنین ماه مبارک رمضان، گفت: براساس همین تقارن مبارک، المان‌های نوروزی، به صورت المان‌های تعاملی شکل گرفته که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه از شهروندان مشهدی خواست تا این روزها با توجه به فعالیت گسترده و شبانه‌روزی نیروهای شهرداری برای فضاآرایی شهر، توجه بیشتری به این عزیزان داشته باشند و با احتیاط بیشتری در سطح شهر تردد نمایند.

موحدیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فروکش کردن میزان ابتلاء افراد به کرونا و بهبود شرایط، زائران بیشتری را در مشهد مقدس داشته و خدمتگذار خوبی برای زائران بارگاه منور رضوی باشیم.

وی همچنین با تبریک روز جانباز، ایشان را شهدای زنده انقلاب و سند جنایت صدام‌حسین و حامیان رژیم ستمگر بعث عراق دانست که مشاهده آنها، تداعی‌کننده مظلومیت رزمندگان در دوران جنگ است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات