مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان اعلام کرد: توقف عملیات اجرایی در خیابان «شهید تجلی» از نیمه دوم اسفند تا اوایل فروردین‌ماه

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان اعلام کرد:
توقف عملیات اجرایی در خیابان «شهید تجلی» از نیمه دوم اسفند تا اوایل فروردین‌ماه




مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، از اتمام موقت عملیات اجرایی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان «شهید تجلی» از نیمه دوم اسفندماه خبر داد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، میعاد آشورماهانی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور میهمانان و گردشگران نوروزی در سطح شهر و به‌ویژه بافت تاریخی، برای رفاه حال شهروندان و کسبه، اجرای این پروژه، از نیمه دوم اسفندماه، متوقف شده و ادامه کار به اوایل سال ۱۴۰۱ موکول می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مساحت ۷۵۰۰ مترمربعی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان «شهید تجلی»، جهت سرعت بخشیدن به کار، مسیرهای پیاده، ماشین‌رو و دوچرخه، زودتر از موعد مقرر به اتمام رسیده است.
مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان افزود: حدود ۴۰۰۰ مترمربع بتن مگر در ضلع شرق و غرب پیاده خیابان «شهید تجلی» اجرا شده است.
آشورماهانی بیان کرد: از صبر و شکیبایی همشهریان و کسبه محترم و از اینکه ما را در اجرای این پروژه یاری می‌کنند، کمال تشکر را داریم.a

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات