برپایی نخستین نمایشگاه ساختمان خراسان رضوی در قرقیزستان

برپایی نخستین نمایشگاه ساختمان خراسان رضوی در قرقیزستان

http://www.bananews.ir/نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سنگ خراسان رضوی با همکاری مشترک بخش صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق بازرگانی و صنایع قرقیزستان در شهر بیشکک پایتخت این کشور، برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه صادرات و افزایش روابط اقتصادی با کشورهای همسایه دانست و گفت: این نمایشگاه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران برپا شده است.

علی صفر زاده این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های صاحبان صنایع استان بیان و اظهار کرد: امید است این نمایشگاه زمینه‌ای مناسب برای توسعه مذاکرات فعالان اقتصادی به‌خصوص مدیران شرکت‌های ایرانی و قرقیزی بوده باشد. معاون اتاق بازرگانی و صنایع قرقیزستان نیز در این باره گفت: سازماندهی و برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها باعث تحکیم و توسعه روابط میان دو کشور خواهد شد. امانگلدی دولت علی‌اف با اشاره به نقش اتاق بازرگانی و صنایع در ایجاد هماهنگی بین تمام بخش‌های اقتصادی کشور، تصریح کرد: حضور شرکت‌های خارجی از جمله ایرانی، علاوه بر متحول کردن فضای فعالیت‌های اقتصادی برای تولیدکنندگان این کشور، سبب بهبود وضع تولید محصولات داخلی نیز خواهد شد.

 

 

    نظرات