گزارش عملکرد 4 ماهه آخرین جلسه شورای مدیران سال 1400

گزارش عملکرد 4 ماهه آخرین جلسه شورای مدیران سال 1400

شهردار شاهرود در آخرین جلسه شورای مدیران سال 1400 گفت: همه مسوولین و کارکنان نباید جز خدمت به مردم، نباید به مسئله دیگری فکر کنید و با همت، تلاش و کار مضاعف به این موضوع بیندیشیم که چگونه می توانیم در این راستا اثر بخش باشیم.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، محسن احمدی در جلسه شورای مدیران که با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری به منظور ارائه عملکرد 4 ماهه مدیریت شهری در محل سازمان آتش نشانی برگزار شد، افزود: 400 کیلومتر آبیاری تحت فشار در سازمان سیما و منظر یک اقدام زیر ساختی است که اثر بخشی آن در حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز سرمایه ای ارزشمند و بسیار موثر بوده که شهرداری علی رغم فشار های مالی شدید، اقداماتی را در این حوزه انجام داده است.
شهردار شاهرود همه اقدامات مدیریت شهری را به منظور ساختن نوروزی زیبا و دل انگیز برای تغییر روحیه شهروندان دانست و خاطر نشان کرد: اقدامات فضای سبز، بالاترین و بهترین عنصر اثر بخش برای ورود به نوروز و فصل بهار و مهم ترین مولفه در روحیه مردم است.
وی با بیان اینکه باید از معاونت مالی شهرداری به عنوان معاونت پشتیبانی نام برد، اظهار داشت: معاونت مالی باید از همه واحد ها پشتیبانی کند؛ چرا که بیشترین مکاتبات به معاونت مالی ارجاع داده می شود.
احمدی با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا صرفا یک کارمند نباشیم و نگاه ما به کار کردن به زمان اداری محدود نشود، ابراز داشت: انتظار من از همه همکاران در مجموعه مدیریت شهری این است که تلاش خود را برای خدمات رسانی در روز های پایانی سال و استفاده از فرصت های باقی مانده مضاعف کنند.
وی با بیان نباید کار امروز راه به فردا موکول کرد، گفت: عصر امروز به درخواست مردم از شهرک گلها بازدید به عمل آمد و از همه واحد ها و پرسنل مجموعه شهرداری خواستارم تا از همین امشب نسبت به حل مسائل و مشکلات اهالی شهرک گلها اقدامات لازم را انجام دهند و همه ما با این اقدامات سریع باید به مردم نشان دهیم که صرفا یک کارمند نیستیم و با تلاش شبانه روزی در راستای خدمتگزاری صادقانه قدم برداشته ایم.
شهردار شاهرود تلاش برای حضور هدفمند در اداره را دنبال کردن یک هدف سازمانی برشمرد و افزود: خواسته های مردم خواسته های ما است، باید در کنار مردم و با مردم زندگی کنیم و وقتی با این نگاه کار کردیم، کار به تعویق نمی افتد و با همین حرکت مردم دلگرم می شوند و احساس خوبی به مجموعه شهرداری پیدا خواهد کرد.
احمدی در پایان عنوان داشت: همچون گذشته در پیگیری موضوعات بسیار جدی خواهیم بود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات