سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان در تمام ایام نوروز

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان اعلام کرد:

سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان در تمام ایام نوروز

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از فعال بودن ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان در تمام ایام نوروز خبر داد و گفت: ایستگاه‌های ۱۰ گانه CNG سطح شهر نیز در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی به شهروندان و مهمانان نوروزی خدمات می‌دهند.

به گزارش کرمان‌آنلاین، هادی خدادادی، درخصوص عملکرد سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در آستانه نوروز ۱۴۰۱ با اشاره به اینکه این سازمان جزو سازمان‌های خدماتی است که در تمام ایام نوروز در روزهای تعطیل و غیرتعطیل، طبق روال روزهای عادی خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: در روزهای تعطیل ایام نوروز مانند سایر روزهای تعطیل فقط در مسیرهای اصلی سرویس‌دهی می‌شود، اما در سایر روزها سرویس‌دهی در همه مسیرها انجام می‌شود.

وی، از گشت‌زنی نیروهای نظارتی سازمان در کلیه مسیرهای اصلی و فرعی اتوبوس در ایام نوروز با هدف سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: گشت ویژه تاکسی هم به‌طور مرتب بر نحوه سرویس‌دهی نظارت دارد تا کمبودی در مسیرها وجود نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اینکه در نوروز ۱۴۰۱ اتوبوس گردشگری مانند سال گذشته در دو شیفت صبح و عصر به گردشگران و مسافران نوروزی سرویس‌دهی می‌کند، خاطرنشان کرد: اتوبوس دوطبقه گردشگری همانند سال گذشته طبق برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و براساس مسیر و مقاصد گردشگری که سازمان مشخص می‌کند، فعال خواهد بود.

خدادادی بیان کرد: نیروهای سازمان مراقب هستند که سوخت خودروهای ویژه حمل بار در ایام نوروز دچار مشکل و کمبود نشود.

وی با اشاره به گشت ویژه معاینه فنی در ایام نوروز، یادآور شد: به‌جز روزهای اول و سیزدهم فروردین‌ماه، شهروندان می‌توانند همه‌روزه، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان بیان کرد: ایستگاه‌های ۱۰ گانه CNG سطح شهر در حال به‌روزرسانی هستند و در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی به شهروندان و مهمانان نوروزی خدمات می‌دهند.

خدادادی خاطرنشان کرد: شهروندان و گردشگران می‌توانند هرگونه مشکل و انتقادی که در ارتباط با حوزه خدمت‌رسانی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان دارند، ازطریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۹۲۱ و ۱۰۰۰۱۷۹۸ منعکس کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات