مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در مرکز سامد استان کرمانشاه حضور یافت

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در مرکز سامد استان کرمانشاه حضور یافت

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب جهت پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی استان کرمانشاه از طریق سامانه تلفنی 111 ، در مرکز سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) حضور یافت و به سؤالات و درخواست‌های شهروندان پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و به‌منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم شریف استان کرمانشاه در مرکز سامد حضور یافت.

گفتنی است در این برنامه به درخواست‌های مطرح شده مرتبط با این شرکت از سوی تماس گیرندگان توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب پاسخ داده شد.

مهندس اسدی در حاشیه این حضور اظهار داشت: حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه‌های اجرایی در مرکز سامد، سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری به‌خصوص در این ایام که باید فاصله اجتماعی رعایت شود، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با تقدیر از دست اندرکاران و هماهنگ‌کنندگان این سامانه گفت: ارائه پیشنهادات، انتقادات و شکایت فرصتی برای دستگاه‌های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان، جهت اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند تا رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات