شستشوی پست‌های برق فوق‌توزیع در جنوب خوزستان

شستشوی پست‌های برق فوق‌توزیع در جنوب خوزستان

مدیر امور بهره‌برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای مقابله با شرایط نامساعد جوی، کلیه تجهیزات پست‌های انتقال و فوق توزیع این ناحیه شستشو شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، رضا جعفری بیان کرد: به منظور جلوگیری از تاثیرات مخرب گرد و غبارهای اخیر که در آبادان به 45 برابر میزان استاندارد نیز رسیده بود، 12 پست انتقال و فوق توزیع این ناحیه که از پوشش عایقی (RTV) برخوردار نبوده‌، شستشو شدند.
وی با بیان اینکه عملیات شستشوی پست‌ها در یک اقدام شبانه روزی در مدت زمان 48 ساعت به انجام رسید، بیان کرد: با این اقدام نقاط آلوده و پرخطر تجهیزات برق شستشو و شبکه ایمن شد.
مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: پست‌های برق ناحیه جنوب در شرایط عادی هر ساله بطور عادی 2 بار باید شستشو شوند اما به دلیل آلودگی‌های گرد و غبار و صنعتی بودن منطقه، ممکن است برنامه شستشو به تناسب میزان آلودگی افزایش یابد.
گفتنی است، امور بهره‌برداری ناحیه جنوب یکی از نواحی 10 گانه معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان است که وظیفه تامین، انتقال و پایداری شبکه برق فوق توزیع را در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، اروند، چوئبده ، مینوشهر، دارخوین و شلمچه بر عهده دارد.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات