سررسید دیجیتال اختصاصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

سررسید دیجیتال اختصاصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

.......................................................................

سررسید دیجیتال سازمان آماده استفاده اعضای محترم
هرچه بیشتر دیجیتالی شدن زندگی، راهی باقی نمی گذارد جز اینکه به قافله شتابان فناوری های دیجیتال بپیوندیم وگرنه کندی و بی کیفیتی بر خدمت رسانی مان سایه خواهد انداخت که جز نارضایتی نتیجه ای در پی نخواهد داشت. با همین دیدگاه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان اولین بار برای طراحی سررسید دیجیتال خود اقدام کرده است که استفاده کردن از آن، مزایای گوناگون دارد. از جمله اینکه ۱-این برنامه کاربردی(اپلیکیشن) به سرعت و آسانی در اختیار همه اعضا قرار می گیرد. ۲-قابلیت جستجو در نام و شماره تلفن اعضا در آن گنجانده شده. ۳-برای تبلیغات محدودیت زمانی ندارد. (هر زمان از سال می توان تبلیغ خود را در آن قرار داد.) ۴-اطلاع رسانی های سازمان اعم از نوشتاری، عکس و فیلم از طریق آن صورت خواهد گرفت. ۵-بسیاری از قابلیت های سایت سازمان در آن قرار داده شده است. ۶-در آینده و به مرور، این برنامه کاربردی، بستر اصلی خدمات رسانی سازمان خواهد شد، بطوریکه همه خدماتی که سازمان به اعضای خود ارائه می کند، از این طریق قابل دسترسی باشد.
درنتیجه از تمامی اعضای محترم سازمان خواهشمندیم که با نصب این برنامه، هم از امکانات آن استفاده کنند و هم سازمان را در ایجاد یک شبکه دیجیتالی یکپارچه از اعضای سازمان که ارائه خدمات فنی، رفاهی، اطلاع رسانی و ... در آن به سادگی صورت می پذیرد، یاری رسانند.
این برنامه کاربردی هم اکنون برای گوشی های اندروید، آی او اس و همپنین نسخه تحت وب آن، با نام «اپلیکشن نظام مهندسی ساختمان کرمان» در «مایکت، بازار، سیب ایرانی و آی اپ» قابل دسترسی است. لینک های مورد نیاز را در انتهای همین اطلاعیه مشاهده کنید.

۱- دانلود اپلیکیشن سررسید ۱۴۰۱ نظام مهندسی ساختمان استان کرمان برای آیفون/ آی اپس- اپ استور ایرانی


۲- لینک سیب ایرانی


۳- لینک مایکت


۴- اپلیکیشن تحت وب

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان یک انجمن در شهر کرمان می باشد

    نظرات