تحقق حداکثری درخواستهای مراجعه کنندگان به میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سفرهای استانی/ برخورد جدی با مدیرانی که دغدغه مردم را جدی نمیگیرند/ کسب رتبه برتر میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی در سفرهای اخیر استانی
مذنب با بیان اینکه مشکلات را احصاء و با برگزاری جلسات مسئله محور، اکثر مشکلاتی که به صورت درون سازمانی وزارتخانه و یا بین دستگاهی گریبانگیر مردم عزیز بود را با هماهنگیهای لازم رفع کردهایم، عنوان کرد: در هر سفر استانی در تمامی حوزهها به صورت میانگین بیش از ۸۰۰ مراجعه کننده داشتیم و تاکنون میتوان گفت که اکثر درخواستهای مراجعان محقق که این موجب شده است میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سفرهای اخیر حائز رتبه برتر بشود.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات