حضور فعال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک

حضور فعال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک

انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان برگزار و چهار نفر از کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، دهمین انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان طی 2 روز از طریق سامانه آنلاین انتخابات برگزار و مدیرعامل و سه نفر از کارکنان این شرکت، عضو هیئت مدیره این انجمن شدند.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل، عبدالرسول زرگر مشاور مدیرعامل، اشکان نظان‌پور مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و احسان غریب‌رضا رئیس گروه مطالعات شبکه، کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هستند که در انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
عبدالحمید عباس‌شیاری، رحیم فلاح‌زاده، محمود جورابییان، سعیدالله مرتضوی، نعمت‌الله شهریاری، رضا خدارحمی، عنایت‌الله اسفندیاری، مهران نشیبی و محمدرضا موسوی دیگر منتخبین هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان هستند.
بر اساس این گزارش، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران یک تشکل تخصصی برای برقراری ارتباط علمی، فنی، تحقیقاتی، آموزشی و تبادل نظر بین تمامی افرادی که به نحوی با شاخه‌های گوناگون برق و الکترونیک سر و کار دارند، می‌باشد.
شاخه خوزستان این انجمن، از سال 1380 با عضویت مهندسان، مدیران، دانشجویان و متخصصان صنعت برق و الکترونیک تشکیل و زیر نظر انجمن برق و الکترونیک ایران فعالیت دارد.
از وظایف اصلی این انجمن می‌توان به هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری کلیه همایش‌ها، سمینارها و نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه برق و الکترونیک بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و دعوت از اندیشمندان، اساتید برتر و متخصصین مربوطه جهت سخنرانی در این همایش‌ها اشاره کرد.
انجمن مهدسین برق و الکترونیک- شاخ خوزستان با حدود 750 عضو فعال یکی از برجسته‌ترین شاخه‌های مرکزی در کشور بوده که با حمایت شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان، دانشگاه شهید چمران اهواز و حمایت شرکت توانیر فعالیت می‌کند.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات