حضور فعال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک

حضور فعال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک

انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان برگزار و چهار نفر از کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، دهمین انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان طی 2 روز از طریق سامانه آنلاین انتخابات برگزار و مدیرعامل و سه نفر از کارکنان این شرکت، عضو هیئت مدیره این انجمن شدند.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل، عبدالرسول زرگر مشاور مدیرعامل، اشکان نظان‌پور مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و احسان غریب‌رضا رئیس گروه مطالعات شبکه، کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هستند که در انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
عبدالحمید عباس‌شیاری، رحیم فلاح‌زاده، محمود جورابییان، سعیدالله مرتضوی، نعمت‌الله شهریاری، رضا خدارحمی، عنایت‌الله اسفندیاری، مهران نشیبی و محمدرضا موسوی دیگر منتخبین هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه خوزستان هستند.
بر اساس این گزارش، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران یک تشکل تخصصی برای برقراری ارتباط علمی، فنی، تحقیقاتی، آموزشی و تبادل نظر بین تمامی افرادی که به نحوی با شاخه‌های گوناگون برق و الکترونیک سر و کار دارند، می‌باشد.
شاخه خوزستان این انجمن، از سال 1380 با عضویت مهندسان، مدیران، دانشجویان و متخصصان صنعت برق و الکترونیک تشکیل و زیر نظر انجمن برق و الکترونیک ایران فعالیت دارد.
از وظایف اصلی این انجمن می‌توان به هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری کلیه همایش‌ها، سمینارها و نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه برق و الکترونیک بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و دعوت از اندیشمندان، اساتید برتر و متخصصین مربوطه جهت سخنرانی در این همایش‌ها اشاره کرد.
انجمن مهدسین برق و الکترونیک- شاخ خوزستان با حدود 750 عضو فعال یکی از برجسته‌ترین شاخه‌های مرکزی در کشور بوده که با حمایت شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان، دانشگاه شهید چمران اهواز و حمایت شرکت توانیر فعالیت می‌کند.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات