آغاز بررسی و تصویب بودجه سال 1401 شهرداری در صحن  ...

آغاز بررسی و تصویب بودجه سال 1401 شهرداری در صحن ...

آغاز بررسی و تصویب بودجه سال 1401 شهرداری در صحن علنی شورای شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مهدی ناصحی در آغاز سی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، اظهارکرد: امیدواریم به برکت این ایام، تمامی حرکات، سکنات و نیت‌های ما در مسیر تحقق حکومت عدل مهدوی باشد.

وی در ادامه با تشکر از شهردار که در مهلت قانونی و با رویکرد جدید نسبت به ارائه لایحه بودجه سال 1401 به شورای شهر اقدام نمود، گفت: پس از ساعت‌ها جلسه و نشست کارشناسی به منظور بررسی لایحه بودجه سال 1401 در کمیسوین‎های تخصصی و کمیسیون تلفیق و همچنین تلاش شبانه‌روزی اعضاء و کارکنان شورای شهر طی هفته‌های اخیر، رسیدگی به نظریه کمیسیون تلفیق در خصوص بودجه سال آینده آغاز و این نظریه برای تصویب به صحن علنی آمده است.

ناصحی همچنین با تشکر ویژه از حوزه فرهنگی شهرداری مشهد مقدس برای فراهم آوردن مقدمات برگزاری اولین جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری که با مشارکت هنرمندان در ایام پیش از آغاز سال نو شکل گرفته، تصریح کرد: این جشنواره فرصت بسیار خوبی است که از طریق ارتباطات فرهنگی بتوانیم توسعه فرهنگ زیارت را داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی حوزه معاونت خدمات‌ومحیط‌‎زیست شهری شهرداری که مشغول شهرتکانی و آماده‌سازی شرایط برای استقبال و میزبانی از زائران نوروزی بارگاه منور رضوی هستند، افزود: نوروز 1401، نوروز مهدوی است و امیدواریم امسال، آخرین سالی باشد که پیش از ظهور این اقدامات را انجام می‌دهیم.

4شنبه‌سوری، دیگر مناسبتی بود که ناصحی در سی‌ویکمین جلسه علنی شورای شهر به آن اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مراقبت بیشتر خانواده‌ها، این آیین باستانی و سنتی را بدون هیچگونه آسیبی پشت سر بگذاریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات