دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئولین و هنرمندان شهرستان با شهردار لار به مناسبت روز شهردار

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئولین و هنرمندان شهرستان با شهردار لار به مناسبت روز شهردار

به مناسبت 25 اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار و در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و همچنین عید باستانی نوروز، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و نواز شریفی لاری شهردار لار با حضور در واحدهای شهرداری این شهر، با کارکنان مجوعه دیدار کرد و این روز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در ادامه این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، غلامرضا محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، عنایت الله موحدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سحر یادگارفرد عضو شورای اسلامی شهر لار، در دفتر شهردار حضور یافت و در سخنانی ضمن تبریک روز شهردار به تمامی شهرداران منطقه لارستان بزرگ گفت: خدمت به مردم بزرگترین توفیقی است که یک فرد در طول زندگی خود به دست می‌آورد و مهمتر از آن خدمت در نهادی همچون شهرداری هاست که بیشترین ارتباط با مردم را دارد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به مقام والای معنوی شهید مهدی باکری اشاره کرد و افزود: این شهید وارسته، الگوی مدیریت جهادی و انقلابی است که باید امروز سرمشق مدیران قرار بگیرد .

داریوش دهقان گفت: سالروز شهادت سردار رشید اسلام، شهید مهدی باکری را از آن جهت روز شهردار نامیده‌اند تا یادمان باشد چه کسانی در این کسوت خادم ملت بوده‌اند و چه آسان از این عنوان دست کشیده و جبهه خدمت را عوض کردند و رفتار و منش شهید مهدی باکری باید الگوی همه شهرداران باشد .

وی با تاکید بر اینکه شهید باکری در میان مردم و رزمندگان بسیار محبوب و در عین حال مدیر و مسئولیت پذیر بوده است، افزود: اگر مدیران ما با روش مدیریتی شهید باکری برای اجرای مأموریت‌های خود قدم بردارند، موفق خواهند شد و با مدیریت جهادی و انقلابی هر کار غیرممکن، شدنی است.

نواز شریفی لاری شهردار لار هم ضمن تقدیر از همراهی مسئولین شهرستان در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری، گفت: اگر تمام مسئولین و مردم در کنار این مجموعه باشند، نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

شهردار لار با بیان اینکه شهدای والامقام همچون شهید باکری و سردار سلیمانی در همه حال یار و یاور مردم و انقلاب بوده اند، افزود: امیدواریم ادامه دهنده راه این شهدای گرانقدر باشیم.

نواز شریفی لاری با اشاره به اینکه آغاز مسئولیتش در کسوت شهردار با دو مناسبت بزرگ فرهنگی؛ یکی هفته بسیج، هفته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیگری هفته کتاب و کتابخوانی مقارن شده است، گفت: این اتفاق خوب باعث شده تا در این حوزه بیشتر احساس مسئولیت داشته باشم.

وی تصریح کرد: شهرداری باید در زمینه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و... به صورت متوازن حرکت کند.

شهردار لار با اشاره به اینکه اگر در حوزه عمرانی پیشرفت خوبی داشته باشیم ولی در حوزه فرهنگ برنامه های خوبی را ارائه نکرده باشیم، گفت: این اتفاق، اتفاق خوبی نیست و باید در تمام کارها و اقدامات، به طور همزمان فرهنگ سازی کنیم.

در این دیدار، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، از همکاری شهردار لار در حوزه فرهنگی بویژه فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کردند.

در این روز کارکنان بانک شهر لار و هنرمندان نیز به همین مناسبت با شهردار لار دیدار کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری لار

    منبع خبر

    شهرداری لار

    شهرداری لار یک شهرداری در شهر لارستان می باشد

      نظرات