تصویب بودجه ۲۲۹۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری ساری در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر

تصویب بودجه ۲۲۹۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری ساری در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که با حضور کلیه اعضای شورا ، شهردار ، معاونان شهردار و مدیران حوزه های مالی و درآمدی شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد ، ابتدا شهرام ایرجی به عنوان ناطق پیش از دستور سخن گفت .

وی در نطق خود با تاکید بر اینکه ساری دیگر فرصت اشتباه ندارد ، انسجام و تلاش مضاعف در مجموعه شورای شهر و شهرداری را لازمه حرکت بسوی توسعه شهری ذکر کرد و افزود : این همدلی و اهتمام زمینه ساز مشارکت نخبگان و همراهی شهروندان در سازندگی شهر خواهد شد .

ایرجی ضرورت استفاده از سرمایه های اجتماعی را مورد توجه قرار داد و خواستار رعایت عدالت در توزیع خدمات شهری در مناطق مختلف شهر شد .
وی عدم همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان با شهرداری را به مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد و از صدا و سیمای مرکز مازندران خواست به فرهنگ سازی در حوزه مسائل شهری توجه بیشتری شود.
ایرجی به 21 اسفند روز آرامستان اشاره کرد و با بیان اینکه کارکنان آرامستان ، قهرمانان خاموش هستند افزود : در دوران کرونا این عزیزان از جان مایه گذاشتند و باید قدر زحماتشان را دانست .

در ادامه شعبانی رئیس شورا ورود به دستور جلسه را اعلام کرد .
ابتدا بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری ساری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت به میزان ۲۲۹۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که ۱۳۰۰ میلیارد تومان آن از محل منابع درآمدی و ۹۹۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.
در ادامه نظریه هیات تطبیق مبنی بر ایراد به مصوبه مربوط به خاتمه خدمت شهردار(جلسه 23) مطرح گردید که پس از بحث و گفتگو مقرر شد مراتب به شورای حل اختلاف احاله شود .
در بخش پایانی جلسه جواد طالبی شهردار ساری برای پاسخگویی به سوالات سبحان بخشی در جلسه حضور یافت که بخشی با اشاره به مصوبه جلسه 23 از طرح سوالات منصرف شد .
در این جلسه شهردار با تقدیر از اعضای شورا بخاطر همراهی و حمایت از شهرداری ، از همکاران خود در شهرداری نیز بخاطر تمشیت امور در ایام بیماری اش قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی شورای شهر و شهرداری ، سال 1401 سال اتفاقات خوب در حوزه عملکردی نهاد مدیریت شهری باشد .
در خاتمه شعبانی رئیس شورا با اشاره اینکه جلسه بیست و پنجم احتمالا آخرین جلسه شورای شهر ساری در سال 1400 خواهد بود از اعضا و کارکنان شورا و همچنین مجموعه شهرداری بخاطر یکسال تلاش در جهت خدمت رسانی به شهر و شهروندان قدردانی کرد و خواستار تلاش افزونتر در سال جدید به منظور ایجاد فضایی پرشورتر و فعالتر در حوزه عملکردی مدیریت شهری شد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات