افتتاح ریتاج به معنای ورود شهروندان به حیطه مدیریت شهری است/ هر هفته یک افتتاحیه در سال جدید

افتتاح ریتاج به معنای ورود شهروندان به حیطه مدیریت شهری است/ هر هفته یک افتتاحیه در سال جدید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه مراسم افتتاحیه مجتمع تفریحی ریتاج با حضور اعضای شورای اسلامی اهواز، قائم مقام شهردار، رئیس سازمان سرمایه گذاری و سایر مدرن شهری و شهرداری برگزار شد.

سید محمدعلی پورموسوی طی سخنرانی در این برنامه اظهار کرد: دین آمده است تا سعادت برای همه مردم باشد، اما باید عقل و دین را در کنار هم به کار گرفت. اگر این دو مبحث در کنار یکدیگر قرار گرفتند، آنگاه شاهد تحرک، پویایی و نشاط در شهر خواهیم بود.

وی افزود: افتتاح این پارک به معنای ورود شهروندان به حیطه مدیریت شهری است. قطعا بدون حضور شهروندان نمی توان یک شهر را اداره کرد.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذار بومی تصریح کرد: حضور یک سرمایه گذار بومی باعث شد تا این پروژه سریع تر به سرانجام برسد، خوشبختانه از سوی دولت نیز در زمینه تسریع فرآیند احداث این پارک همکاری های خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به چهره نازیبای شهر به دلیل حفاری های صورت گرفته، اظهار کرد: این نازیبایی ها نوید این موضوع را می دهد که حرکت های خوبی در سطح شهر در حال انجام است و بسیاری از مشکلات قدیمی شهر در حال حل شدن هستند.

پورموسوی گفت: به دنبال این هستیم تا در سال آینده در هر هفته یک مراسم افتتاحیه داشته باشیم.

وی با اشاره به آرایش وحدت عمومی عنوان کرد: ما در شورای شهر به دنبال این هستیم تا تمام قد از سرمایه گذاران حمایت کنیم. باید به سمت سرمایه گذاران برویم و امنیت لازم را برای آنها را فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات